Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sosiaalisen median verkostot työelämässä : Yhteys sosiaaliseen pääomaan ja työn imuun
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Teknologian kehittyminen ja digitalisaatio ovat muokanneet työelämää monin tavoin. Sosiaalisesta mediasta on tullut yksi merkittävä ammatillisen verkostoitumisen väline ja sen vaikutukset näkyvät muun muassa työllistymisessä, ...
Sosiaalisen median käyttö työssä – käyttötarkoitukset, motivaatio ja työn imu
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media muuttaa vuorovaikutusta organisaatioissa. Se voidaan lisäksi kokea työtä tukevana tai kuormittavana tekijänä. Työntekijät myös asennoituvat sosiaalisen median käyttöön eri tavoilla. Sosiaalisen median ...
Ammatillisen sosiaalisen median käytön kuormittavuus asiantuntijatyössä – ratkaisuehdotuksia vastuullisempaan käyttöön
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ammatillisen sosiaalisen median käyttö on tullut osaksi asiantuntijamaista tietotyötä ja sitä voidaan käyttää osana asiantuntijatyötehtäviä tai yleisesti työelämässä asiantuntijuuden ylläpitämiseen. Asiantuntijatyö on usein ...
Ammatillinen sosiaalisen median käyttö – työn vaatimus vai voimavara? : tarkastelussa Y-sukupolven edustajat viidestä asiantuntijaorganisaatiosta
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä sosiaalipsykologian pro gradu -tutkielma tarkastelee ammatillista sosiaalisen median käyttöä 1980–1990-luvulla syntyneen Y-sukupolven keskuudessa. Y-sukupolvi on avainasemassa sosiaalisen median käytön lisääntyessä ...