Haku
Viitteet 1-3 / 3
Organisaation maineriskit sosiaalisessa mediassa - Case Tekes
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Internetin mahdollistettua ajasta, maantieteellisestä sijainnista ja resursseista riippumattoman viestinnän on sidosryhmien rooli maineen rakentumisessa voimistunut entisestään. Tietoa on saatavilla enemmän kuin koskaan ...
Vakuutusyhtiö ja asiakas arvon yhteisluojina sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta lähes kaikkeen liiketoimintaan viimeisten vuosien aikana. Se on mahdollistanut yrityksen läsnäolon asiakkaan arjessa uudella tavalla. Myös suomalaiset vakuutusyhtiöt ovat osallistuneet ...
Sosiaalinen media kunnan julkisuuskuvan hallinnassa - kuntajohtajan näkökulma
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median käytöstä on tullut monelle arkipäivää. Tutkimus käsittelee kuntajohtajien liittymistä sosiaaliseen mediaan ja toimimista siellä. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää miten kuntajohtajat yrittävät hallita ...