Haku
Viitteet 1-4 / 4
Verensokerimittareiden arvolupausta rakentamassa - Asiakasarvosta jaettua arvoa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälainen arvolupaus verensokerimittareiden valmistajien tulisi lunastaa, jotta näiden valmistamat tuotteet edesauttaisivat diabeetikkoja hoitotasapainon saavuttamisessa ja näin ...
Henkilökohtaisen valmennuksen tuottama palvelukokemus ja koettu asiakasarvo : case Nettitreeni.com
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hyvinvointibuumi on luonut kasvavat markkinat erilaisille henkilökohtaisille valmennuspalveluille. Valmennuspalveluiden henkilökohtaisuuden vuoksi, palvelun tarjoajille on olennaista ymmärtää, millaista asiakasarvoa palvelun ...
Kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvän asiakaskokemuksen piirteet
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tunnistaa ja analysoida, millaisia piirteitä kaupan digitaaliseen teknologiaan liittyvässä asiakaskokemuksessa esiintyy. Tutkimuksen teoreettinen viitekehys koostuu kolmesta osiosta. ...
Asiakasarvon muodostuminen kosmetiikan verkkokaupassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Verkkokauppojen suosio on jatkuvassa kasvussa, ja myös kosmetiikan kuluttajat voivat tehdä ostoksia yhä useammin verkossa. Asiakasarvo voi muodostua erilaisten verkkokaupan ostoympäristössä merkityksellisiksi koettujen ...