• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-5 / 5

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Opettajan pedagogisen auktoriteetin rakentuminen : näkökulmia auktoriteettiin nykypäivän koulussa 

Heikinmäki, Ruut (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kokeneiden luokanopettajien ja luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä opettajan pedagogisesta auktoriteetista. Tutkimuksessa selvitettiin, millaista on toimiva opettajan ...
Linkki tiedostoon

Esi- ja alkuopetuksen yhteistyön vaatimukset kasvatusyhteisölle 

Kangas, Piia (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia vaatimuksia esi- ja alkuopetuksen yhteistyö asettaa kasvatusyhteisölle. Lisäksi tutkimuksessa selvitettiin, millaisena päiväkodin johtajan ja koulun rehtorin rooli koetaan ...
Linkki tiedostoon

Oppilaiden ja opettajien näkökulmia tunnekasvatukseen : interventiotutkimus alakoulun kolmannella ja kuudennella luokalla 

Hietamäki, Minna; Toivanen, Jenna (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakoululuokissa toteutetusta tunnekasvatuksellisesta interventiosta esiin tulevia merkityksiä ja kokemuksia. Tutkimus sisältää kolme tutkimuskysymystä: ”Minkälaisia merkityksiä ...
Linkki tiedostoon

”Koulun tehtävänä on yhdistää, ei erottaa.” : Opettajien käsityksiä moninaisuuden kohtaamisen taitoja kehittävästä uskonnonopetuksesta 

Kinnunen, Siiri (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opettajien käsityksiä laadukkaasta uskonnonopetuksesta, joka kehittää moninaisuuden kohtaamisen taitoja. Tutkimuksen kiinnostuksen kohteena olivat opettajien käsitykset moninaisuuden ...
Linkki tiedostoon

Positiivinen pedagogiikka lukio-opetuksessa - vahvuusopetuksen käyttömahdollisuudet liikuntatunneilla 

Toomingas, Liis (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää positiivisen pedagogiikan käyttömahdollisuuksia lukion liikuntatunneilla. Lähestyin aineistoa positiivisen psykologian näkökulmasta, keskittyen yksilön luonteenvahvuuksia kuvaaviin ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)Kasvatustieteiden tiedekunta - Faculty of Education (5)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Kasvatustieteiden tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Educational Studies (5)
Kielifi (5)JulkaisutyyppimasterThesis (5)Avainsanat
fenomenografia (5)
alkuopetus (1)auktoriteetti (1)eläytymismenetelmä (1)emotionaalisuus (1)esi- ja alkuopetuksen yhteistyö (1)esiopetus (1)evankelisluterilainen uskonto (1)fenomenografinen analyysi (1)fenomenologia (1)interventio (1)kasvatus (1)kasvatusyhteisön johtaminen (1)konstruktivistinen oppimiskäsitys (1)kulttuurinen moninaisuus (1)luonteenvahvuudet (1)moninaisuuden kohtaaminen (1)nuoret (1)pedagoginen auktoriteetti (1)pienryhmäiset uskonnot (1)positiivinen pedagogiikka (1)positiivinen psykologia (1)sisällönanalyysi (1)tapaustutkimus (1)tunnekasvatus (1)tunnetaidot (1)tunteet (1)uskonnonopetus (1)Julkaisuvuosi
2018 (5)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja