• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-1 / 1

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Conceptions of moral branding : a phenomenographic analysis among millennials 

Manninen, Marianne (2018)
Pro gradu -tutkielma
Brändien merkityksellisyys on noussut viimeisten vuosien aikana keskusteluun markkinoinnissa niin tutkijoiden kuin yritysten keskuudessa. Ilmiö on osoitus yritysbrändien entistä vahvemmasta yhteiskunnallisesta roolista, ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa kokoelmaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)Johtamiskorkeakoulu - Faculty of Management (1)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatKauppatieteiden tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Business Studies (1)Kielien (1)JulkaisutyyppimasterThesis (1)Avainsanat
fenomenografia (1)
milleniaalit (1)
moraalinen brändäys (1)
yritysbrändit (1)yrityskansalaisuus (1)Julkaisuvuosi
2018 (1)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja