Haku
Viitteet 1-4 / 4
Sensitiivisen vuorovaikutuksen arviointi : Kasvattajien kokemuksia taitoportaista arviointivälineenä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tavoitteena on kuvata varhaiskasvatuksen henkilöstön kokemuksia taitoportaista kehittävän arvioinnin menetelmänä Keravan varhaiskasvatuksessa ja kuinka työskentelyä on johdettu yksikkötasolla. Lisäksi ...
"Olis aika heikkoa pedagogiikkaa ilman sitä" : SAK-työajan käyttö varhaiskasvatuksen opettajien kokemana
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Varhaiskasvatuksen opettajien suunnittelu-, arviointi- ja kehittämisaika on Varhaiskasvatuslaki 2018 lähtien aiheuttanut työprosessien uudelleenorganisointia ja muutosta varhaiskasvatuskontekstissa. Tämän tutkimuksen ...
Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia laatupelistä laadun arvioinnin ja osallisuuden välineenä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajille kertyneitä kokemuksia paikallisen tason varhaiskasvatuksen laadun arviointiin kehitetystä arviointivälineestä, laatupelistä. Tutkimuksen ...
Laadunarviointi päiväkotien arjessa : Varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä laadunarvioinnista ja sen toteutumisesta omassa työssään
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman aiheena on varhaiskasvatuksen laadunarviointi, josta tarkastelun kohteeksi on otettu pedagogisen toiminnan tasolla tapahtuva laadunarviointi päiväkodeissa. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ...