Haku
Viitteet 1-7 / 7
Nykytilan arvioinnista kohti liikkuvampaa varhaiskasvatusta: Liikuntakasvatuksen kehittäminen
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kotialuemallin toimintakulttuurin vaikutus työhyvinvointiin : Varhaiskasvatuksen opettajien kokemukset kotialuemallin toimintakulttuurista
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia vaikutuksia kotialuemallin toimintakulttuurin toteuttaminen on tuonut varhaiskasvatuksen opettajien kokemaan työhyvinvointiin. Varhaiskasvatuksen opettajien työhyvinvointi ...
Sensitiivisen vuorovaikutuksen arviointi : Kasvattajien kokemuksia taitoportaista arviointivälineenä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tavoitteena on kuvata varhaiskasvatuksen henkilöstön kokemuksia taitoportaista kehittävän arvioinnin menetelmänä Keravan varhaiskasvatuksessa ja kuinka työskentelyä on johdettu yksikkötasolla. Lisäksi ...
"Ei voi oppia, jos ei yhtään niinku arvioi, reflektoi": Varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia pedagogisen toiminnan arvioinnista
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa haluttiin selvittää varhaiskasvatuksen opettajien kokemuksia pedagogisen toiminnan arvioinnista. Tutkimuksessa tarkasteltiin, miten varhaiskasvatuksen opettajien pedagogisen toiminnan arviointi toteutuu ...
“Mun ei tarvitse pitää niitä kaikkia lankoja käsissä, ja silti se johtaminen onnistuu ihan hyvin” : Päiväkodinjohtajien käsityksiä rinnakkaisjohtajuudesta ja työhyvinvoinnista
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimus selvittää päiväkodinjohtajien kokemuksia ja käsityksiä rinnakkaisjohtamisen mallilla työskentelystä ja työhyvinvoinnista. Rinnakkaisjohtamisen malli on yhteiseen johtajuuteen perustuva johtamismalli, jossa kaksi ...
Poikkeuksellisen ketterää kasvatusta : Ketterien elementtien ilmeneminen varhaiskasvatuksen toimintakulttuurissa COVID-19 pandemian aikaisen etäesiopetuksen näkökulmasta
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The coronavirus pandemic tested the agility of both individuals and organizations alike. Nowhere were the effects quite as tangible as in the early education system, which suddenly had to enable children to attend preschool ...