Haku
Viitteet 1-6 / 6
"Jos ei meidän viestit mene läpi niin ei kukaan tiedä meidän olemassaoloa" Kansalaisjärjestöjen viestintä muuttuneessa mediassa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut sekä yksilöiden että perinteisen median toimintatapoja. Viestinnän digitalisoituminen tarjoaa helppoja ja huokeita julkaisukeinoja, joiden voi olettaa kiinnostavan pienin resurssein mutta ...
Uuden ajan satiiria : pakinan jalanjäljillä - sisällönanalyysi suomalaisesta Twitter-parodiasta
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteisöpalvelu Twitteristä on 2010-luvulla tullut Suomessa näkyvä ja tunteita herättävä sosiaalisen median osa, vaikka se ei käyttäjämäärissä esimerkiksi kilpailijansa Facebookin lukuihin ylläkään. Poliitikot, julkkikset ...
Verkkokeskustelun merkitys maakuntalehdelle ja sen yleisölle, esimerkkinä Satakunnan Kansa
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkin pro gradu -tutkielmassani sitä, mikä on verkkokeskustelun merkitys maakuntalehden toimitukselle ja keskusteluun osallistuvalle yleisölle sekä sitä, minkälainen suhde verkkokeskustelulla on journalististen sisältöjen ...
Yleisöyden jäljillä
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani jäljitän yleisöyttä. Taustalla on oivallus, että sitä ei ehkä enää olekaan olemassa. Internetin lukuisat tekemisen mahdollisuudet ovat nimittäin saattaneet nielaista yleisöyden; onhan meistä ...
Sosiaalinen media viranomaisen kriisiviestinnän välineenä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu tutkielmassa tarkastelen sosiaalista mediaa viranomaisen ulkoisen kriisiviestinnän näkökulmasta. Pyrin selvittämään, millaisia uusia viestintäkäytäntöjä internet ja sosiaalinen media ovat mahdollistaneet, ...