Haku
Viitteet 1-10 / 12
Käyttäjien suhtautuminen sosiaalisen median aineiston säilyttämiseen
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää ihmisten mielipiteitä sosiaalisen median aineiston säilyttämisestä arkistoissa. Tutkimuskysymykset koskivat suhtautumista aineiston säilyttämiseen yleisestä sekä sitä, millaisella ...
Pettynyt asiakas sosiaalisessa mediassa - Tutkimus finanssiyhtiöiden Facebook-sivuista
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on mullistanut yritysten toimintaympäristön lyhyessä ajassa. Se on mahdollistanut verkossa tapahtuvan asiakkaiden keskinäisen kommunikoinnin sekä asiakkaan ja yrityksen välisen vuorovaikutuksen reaaliaikaisesti. ...
Mistä on nettideittaileva mies tehty? Maskuliinisen ideaaliminän rakentaminen Facebookin Sparkey-nettideittisovelluksessa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen suomalaisen miehen myöhäismodernissa ilmeneviä maskuliinisuuksien identiteettejä sosiaalisessa mediassa. Erityisesti pohdin mediakulttuurin ja sosiaalisen median roolia miehen ihanneminuuden rakentamisessa.
...
Yleisten kirjastojen sosiaalisen median käyttö asiakkaiden näkökulmasta
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksessa tarkastellaan yleisten kirjastojen sosiaalisen median käyttöä asiakkaiden näkökulmasta keskittyen erityisesti pääkaupunkiseudun kirjastojen Facebookin käyttöön.
Kirjaston tarve ottaa käyttöön sosiaalisen ...
Facebook-aktiivit ja vanhan tien kulkijat : Facebookiin kuulumattomien ja aktiivikäyttäjien profilointia
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimus on jatkoa kandidaatin tutkielmalle, jossa tutkittiin Facebookin aktiivikäyttäjien profiilitoimintaa ohjaavia tekijöitä minuuden esityksissä. Identiteettejä rakennetaan nykyään myös verkossa ja nettiyhteisöt ...
Journalismi Instagramissa – Miten sosiaalinen media ja mobiiliteknologia muuttavat journalismia
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma on tutkimusta sosiaalisen median, erityisesti Instagramin, vaikutuksesta journalismiin ja journalistiseen työhön. Millä tavoin Instagram ja sosiaaliset mediat vaikuttavat journalismin sisältöihin, ...
Yhdellä jalalla maailmanmestariksi : Horjuvatko vammaisuuden stereotypiat Facebookissa?
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on ollut selvittää, miten paraurheilijat esiintyvät yhteisöpalvelu Facebookiin lataamissaan profiilikuvissa ja onko näillä esityksillä mahdollista vaikuttaa vallitseviin stereotypioihin ...
Juttumarkkinointi maksullisen journalismin lähettinä : sisällönanalyysi sanomalehtien juttumarkkinoinnin keinoista Facebookissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen millaista juttumarkkinointia sanomalehdet tekevät Facebookissa. Miten maksulliset artikkelit tarjoillaan, jotta ne houkuttelevat lukijaa ylittämään maksumuurin? Mistä osista ...
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Digitaalinen vuorovaikutus kaupunkilaisten sitouttamisessa ja osallistamisessa : Facebookin kaupunkiryhmät ja muut digitaaliset alustat
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kaupungit ympäri maailman kohtaavat arjessaan monenlaisia haasteista. Siinä missä syrjäiset paikat kärsivät asukaskadosta, kamppailevat suosituimmat paikat väenpaljouden aiheuttamista ongelmista, kuten saasteista ja ...