Haku
Viitteet 1-3 / 3
Vaateostosten jakaminen Instagramissa – viestijän identiteetti ja strateginen itsensä esittäminen
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Postaamalla Instagramiin vaateostoksistaan yksilö pyrkii välittämään itsestään vaikutelmia muille ja rakentaa identiteettiään saadun palautteen pohjalta. Nämä kaksi pyrkimystä voidaan ymmärtää profiilityöksi, jonka keskiössä ...
Toimittajan ja asiantuntijan viestintätavoitteet sekä tiedon ja epävarmuuden hallinnan strategiat kriisitilanteessa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tavoitteena on tarkastella sitä, miten toimittajat ja asiantuntijat kuvaavat viestintätavoitteitaan ja -strategioitaan kriisitilanteessa. Tutkielman pyrkii kuvaamaan, millaisia viestintätavoitteita toimittaja- ...
Sosiaalisen median merkitys nuorten ystävyyssuhteissa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on nykyään osa lähes jokaisen elämää. Erityisesti nuoret viettävät aikaa sosiaalisen median parissa ja viettävät siellä aikaa läheistensä kanssa. Tämän tutkielman tavoitteena on selvittää sosiaalisen ...