Haku
Viitteet 1-2 / 2
Nettikäyttäjien käsitykset asiakastiedon keruusta ja sen hyödyntämisestä markkinoinnissa : Fenomenografinen tutkimus
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitaalista markkinointia käyttävät monet yritykset. Asiakastiedon keruu ja sen hyödyntäminen markkinointiin on digitaalisen markkinoinnin keskiössä. Aiempi tutkimus on osoittanut erilaisia haasteita kuluttajien suhtautumisessa ...
Kuluttajien käsitykset luonnonkosmetiikasta: Fenomenografinen tutkimus
(2023)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kulutuskäyttäytyminen on muuttunut viime vuosina luonnonmukaisemmaksi. Muutosta on tapahtunut eri aloilla, joista kosmetiikkateollisuus on yksi suuria muutoksia kokenut ala. Monet yritykset ovat ottaneet valikoimaansa ...