Haku
Viitteet 1-3 / 3
Characteristics of social media usage in a B2B company : case: UPM Raflatac
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Social media has become a part of our daily lives. Consumers and companies both use social media as a means of communication, way to stay connected and a channel to report on important topics. There is plenty of research ...
Asiakkaiden näkemyksiä yhteistyötä edistävästä viestinnästä B2B-liiketoiminnassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteistyö on yhä tärkeämpää yritysten välisessä liiketoiminnassa eli B2B-liiketoiminnassa. Globalisaation myötä kiihtyneessä kilpailutilanteessa yritykset pyrkivät luomaan pitkäaikaisia suhteita sidosryhmiinsä, joista ...
Branding with content : Digital content marketing as a viable online brand equity approach for Software-as-a-Service firms in business markets
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Background: The advent of the Internet has created challenges and opportunities for branding. While, purely online brands, such as Software-as-a-Service applications, are expected to generate online brand equity in digital ...