Haku
Viitteet 1-7 / 7
B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittäminen toimitilarakentamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli toteuttaa case -tutkimus rakennusalan kohdeyritykselle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittämistä toimitilarakentamisessa. Tavoitteena oli vastata neljään ...
Verkostosuhteiden luominen kansainvälistyvissä pk-yrityksissä : Case suupohjalaiset vientiyritykset
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Ulkomaisten markkinoiden vetovoima ja pienten kotimarkkinoiden haasteet luovat runsaslukuisille pienille ja keskisuurille yrityksille kasvavan paineen kansainvälistyä. Pk-yritysten ominaispiirteet ja pienet resurssit ...
Asiakaspoistuman tutkiminen koneoppimisen avulla
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Valtavasti kasvaneet datamäärät, tallennuskapasiteetin kasvu sekä tekoälyn kehitys ovat mahdollistaneet data-analyysin entistä monipuolisemman hyödyntämisen asiakassuhteen laadun tutkimisessa. Yritykset ovat heränneet ...
Hybrid pricing in enterprise software-as-a-service company
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Pricing is a fundamental activity that involves multiple functions of a company. Even though it’s performed by all businesses, the pricing decisions aren’t necessarily straightforward. This thesis aims to portray a unique ...
Characteristics of social media usage in a B2B company : case: UPM Raflatac
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Social media has become a part of our daily lives. Consumers and companies both use social media as a means of communication, way to stay connected and a channel to report on important topics. There is plenty of research ...
Asiakkaiden näkemyksiä yhteistyötä edistävästä viestinnästä B2B-liiketoiminnassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteistyö on yhä tärkeämpää yritysten välisessä liiketoiminnassa eli B2B-liiketoiminnassa. Globalisaation myötä kiihtyneessä kilpailutilanteessa yritykset pyrkivät luomaan pitkäaikaisia suhteita sidosryhmiinsä, joista ...
Branding with content : Digital content marketing as a viable online brand equity approach for Software-as-a-Service firms in business markets
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Background: The advent of the Internet has created challenges and opportunities for branding. While, purely online brands, such as Software-as-a-Service applications, are expected to generate online brand equity in digital ...