"Talouden ja rakentamisen tiedekunta - Faculty of Business and Built Environment" - Selaus tiedekunnan mukaan (- 2018)Opinnäytteet - ylempi korkeakoulututkinto
Viitteet 61-80 / 1068
-
Asiakaslähtöinen raportointi projektinjohtohankkeissa
(2017)
DiplomityöPalvelukulttuurin laajenemisen myötä käsitys asiakkaasta ja asiakaspalvelusta on muuttunut myös rakennusalalla. Hyvä palvelu edellyttää lopputuotteen lisäksi laadukasta vuorovaikutusta. Tämän tutkimuksen tavoitteena oli ... -
Asiakaslähtöisyyden kehittäminen projektinjohtourakoinnissa
(2015)
DiplomityöProjektinjohtourakointi ja muut projektinjohtorakentamisen muodot ovat varsin suosittuja toteutusmuotoja rakennushankkeissa. Varsinkin suurissa ja monimutkaisissa hankkeissa, joiden haasteena on myös tiukka aikataulu, ... -
Asiakasohjautuvan jakelujärjestelmän kehittäminen teollisuusyrityksessä
(2015)
DiplomityöTämän diplomityön tavoitteena oli kehittää Nokian Renkaiden kotimaan jakelujärjestelmää asiakasnäkökulmaa painottaen. Asiakasohjautuvien toimintojen tärkeys toimitusketjussa on nykyään yhä merkittävämmässä roolissa ... -
Asiakaspalvelun kehittäminen tiedonhallinnan menetelmin ohjelmistopalveluyrityksessä
(2018)
DiplomityöOhjelmistotoimiala on perinteisesti ollut teknologiakeskeistä. Teknologisten ohjelmistoratkaisujen hintojen lähentyessä toisiaan, on teknologiasta tullut kuitenkin enemmän kaikkien saatavilla oleva liiketoiminnan työkalu. ... -
Asiakaspalveluprosessien kehittäminen Lean-periaatteiden avulla
(2015)
DiplomityöTämän diplomityön tarkoituksena oli kehittää ennalta määrättyjä asiakaspalveluprosesseja Lean-periaatteiden avulla. Ennalta määrätyt prosessit olivat tulostus ja postitus, toimeksiannot sekä sähköpostien ohjaus. Leania on ... -
Asiakastyytyväisyys ja sen mittaaminen puolustusvälineteollisuusyrityksessä
(2016)
DiplomityöTyön tavoitteena oli selvittää kohdeyritykselle miten asiakastyytyväisyyttä kannattaisi mitata puolustusvälineteollisuusyrityksessä. Tehtävänä oli pohjustaa mahdollisesti luotavaa asiakastyytyväisyysmittaristo. ... -
Asiakasuskollisuuden kehittäminen
(2016)
DiplomityöYritykset käyttävät valtavasti resursseja uusien asiakkaiden hankkimiseen, vaikka asiakasuskollisuutta kehittämällä voitaisiin päästä yrityksen kannalta parempaan lopputulokseen. Asiakaskokemusta mitataan useimmiten ... -
Asiakasviestien automaattisen luokittelun tuomat tehokkuushyödyt finanssialan yrityksen asiakaspalvelussa
(2017)
DiplomityöTyön tavoitteena oli selvittää kohdeyritykselle, mitä tehokkuushyötyjä voidaan saavuttaa asiakasviestien automaattisella luokittelemisella heidän asiakaspalvelussaan. Samalla työ pohjustaa, kuinka asiakasviestejä voidaan ... -
Asiakkaan menestyminen pilvipalveluliiketoiminnan strategiana
(2018)
DiplomityöTässä diplomityössä tutkittiin Customer Success –filosofiaa asiakkaan menestymiseen perustuvana liiketoimintastrategiana. Digitalisaatio on pakottanut ohjelmistoyritykset muuttamaan toimintaansa asiakaslähtöiseksi. ... -
Asiakkaan päätöksentekoprosessin vaikutus rakennushankkeen toteutusmuodon valintaan
(2016)
DiplomityöToteutusmuodon valinnalla on keskeiset vaikuttamismahdollisuudet rakennushankkeen onnistumiseen, sillä oikean toteutusmuodon valinnalla voidaan tukea hankkeelle asetettuja tavoitteita ja pienentää hankkeen riskejä. ... -
Asiakkuudenhallinnan kehittäminen ohjelmistoalan yritykselle
(2016)
DiplomityöTyön tavoitteena oli tutkia ohjelmistoyrityksen asiakkuudenhallintaa. Yritys on merkittävästi kasvava yritys, jonka vahvuuksina on ollut ketteryys ja asiakaslähtöisyys. Yrityksen tavoitteena oli saada selville tarkemmin ... -
Asiakkuudenhallinnan kehittäminen osana yrityksen tietoarkkitehtuurin suunnittelua
(2015)
DiplomityöTutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millä tavalla kohdeorganisaatiossa asiakastietoa käsitellään ja hallinnoidaan. Asiakaslähtöisen liiketoiminnan kehittäminen edellyttää kokonaisvaltaista ymmärrystä asiakkaan tarpeista ... -
Asiakkuudenhallinnan ratkaisuvaihtoehdot palvelualan yrityksessä
(2016)
DiplomityöTämän tutkimuksen aiheena on asiakkuudenhallinnan tehostaminen. Nykyajan yritysmaailmassa, jossa yritysten välinen kilpailu kiihtyy jatkuvasti ja asiakkaiden vaatimukset kovenevat, asiakkuudenhallinnan menetelmillä voidaan ... -
Asioiden internetin disruptiivinen voima teleoperaattoritoimialalla
(2015)
DiplomityöKaikkialla tapahtuva digitalisaatio ja sen yksi tämän hetken puhutuimmista ilmiöistä, niin kutsuttu asioiden internet eli IoT, jota kutsutaan myös usein käsitteillä teollinen internet, kaiken internet tai M2M, tulee ... -
Assessing Robotic Processing Automation Potential
(2017)
DiplomityöMajor part of work nowadays is done, at least partly, with computers. In many cases a single company might contain dozens of different information systems, and as systems have evolved a lot during their history, they are ... -
Assessment of Managerial Information Needs as a Basis for Business Intelligence Development
(2016)
DiplomityöPerformance is an important measure for all organizations as it describes how well an organization reaches its goals. An organization’s performance can be improved with better-informed and more accurate managerial activities ... -
Asuinkerrostalohankkeen hallittu talotekniikan luovutusprosessi
(2017)
DiplomityöToimivien talotekniikkajärjestelmien avulla taataan asuinkerrostaloon hyvät asumisolosuhteet. Tämän vuoksi ennen asukkaiden muuttoa ja järjestelmien lopullista käyttöönottoa käydään läpi luovutusprosessi, jonka avulla ... -
Asuinkerrostalon korottamisen suunnittelun ja tuotannon ohjaus
(2015)
DiplomityöDiplomityön tavoitteena oli selvittää Tampereen keskusta-alueella sijaitsevan asuinkerrostalon korottamisen kokonaisedullisin toteutusmenetelmä. Edullisimman toteutusmenetelmän selvittämiseksi perehdyttiin esimerkkikohteen ... -
Asuinkerrostalot Jyväskylän Piippurantaan
(2015)
DiplomityöDiplomityöni aiheena on kahden asuinkerrostalon suunnittelu Jyväskylän Piippurannan vanhalle paperitehdasalueelle, jonka suunnittelmisesta Jyväskylän kaupunki oli järjestänyt yleisen arkkitehtikilpailun vuonna 2013. ... -
Asuinrakennusten välipohjalaattojen raudoitustapojen teknis-taloudellinen vertailu
(2015)
DiplomityöAsuinrakennusten välipohjalaattojen raudoitukseen on käytössä kolme yleistä menetelmää: irtoteräsraudoitus, kaistaraudoitus sekä mattoraudoitus eli rullaraudoitus. Tämän diplomityön tarkoituksena on tutkia näiden kolmen ...