Haku
Viitteet 1-10 / 92
Sosiaalisen median hyödyntäminen eksperimentoinnissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kandidaatintyön tavoitteena oli selvittää keinoja sosiaalisen median hyödyntämiseen lean startup -metodologian kontekstissa tapahtuvassa eksperimentoinnissa ja sen haasteissa. Eksperimentointia jäsenneltiin sen eri vaiheiden ...
Urheilijoiden yhteistyökumppanuudet ja niistä viestiminen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka urheilijoiden yhteistyökumppanuudet vaikuttavat urheilijoiden viestintään Instagramissa. Tutkimuksessa tarkastellaan niin sanottuja marginaalilajeja edustavien suomalaisten ...
Julkaisun sisällön ja brändin vaikutus behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tutkimuksessa analysoidaan julkaisun sisältötyypin ja brändin vaikutusta behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa teknologia-alan kontekstissa.
Roolien välistä tasapainottelua: opettajien kokemuksia oppilaista kavereina tai seuraajina henkilökohtaisilla sosiaalisen median tileillä
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Sosiaalinen media on nykyään osa lähes jokaisen ihmisen arkea, minkä takia myös suuri osa opettajista ja oppilaista ovat sen käyttäjiä. Suomessa opettajien henkilökohtaista sosiaalisen median käyttöä on tutkittu vasta vähän ...
Aitous ja huumori - yrityksen menestystekijät TikTokissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kehopositiivisuus ja läskiaktivismi : Sisällönanalyysi suomalaisen kehopositiivisuuden suhteesta läskiaktivismiin Instagramissa
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kandidaatintutkielman tarkoituksena oli tarkastella tämän hetken suomalaisen kehopositiivisuusliikkeen suhdetta läskiaktivismiin Instagramissa. Läskiaktivismi on 60-luvulla syntynyt ihmisoikeusliike, jonka tarkoituksena ...
Brändiaktivismi - vastuullisuustekoja vai viherpesua?: Nuorten näkökulma vaikuttamaan pyrkiviin viesteihin
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Useat brändit ovat ottaneet aktivistin roolin sosiaalisessa mediassa. Osallistuminen yhteiskunnalliseen keskusteluun voidaan nähdä kuluttajien mielipiteisiin vaikuttavana toimintana, sillä yksilöt haluavat yhä enemmän ...
Kriisiviestintä osana kaupungin kriisijohtamista : Tampereen kaupungin viranhaltijoiden ja viestintäasiantuntijan kokemuksia kriisiviestinnästä sosiaalisessa mediassa koronapandemian aikana
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kriisiviestintä on keskeinen osa kriisinhallintaa. Sosiaalisen median merkitys kriisiviestinnän toteuttamisessa on korostunut yhä enemmän digitalisoituvassa maailmassa. Tässä tutkielmassa tarkastellaan kriisiviestintää ...
Viidessä vuodessa vähemmästä tuli enemmän : Tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisujen kehitys
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkimuksessa tutkitaan miten tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisut ovat kehittyneet viidessä vuodessa. Instagramin kaltaisesta, kuvapohjaisesta sosiaalisen median alustasta on tehty viimeisen ...