Haku
Viitteet 1-10 / 16
Asiakasarvon määrittäminen B2B-markkinnoilla
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvo on tunnistettu avaintekijäksi asiakkaiden päätöksenteossa. Vaikka asiakasarvo onkin erittäin tärkeä elementti markkinoilla, useat yritykset eivät allokoi sen määrittämiselle tar-peeksi resursseja, tai eivät ole ...
LähiTapiolan Terveysvakuutuksen luoma asiakasarvo
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
LähiTapiolan vuosina 2017-2020 myymä Terveysvakuutus oli ainutlaatuinen henkilövakuutustuote Suomessa, sillä Terveysvakuutuksen luvattiin korvaavan sairauksien ja tapaturmien hoidosta vain tutkimuskulut eli diagnoosin ...
Ruoanvälityspalveluiden käyttäjien kokema asiakasarvo
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kotina hotelli ─ Asiakasarvon ulottuvuudet likvidissä asumismuodossa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Elämäntyylit ja kuluttajien tarpeet ovat muuttuneet esimerkiksi digitalisaation ja globalisaation myötä. Elämäntyylien muuttuminen indikoi sen muuttumista, mitä ihmiset arvostavat, ja näin ollen kuluttamiseen on muodostunut ...
Asiakasarvon vaikutus suositteluhalukkuuteen ja uudelleenostoaikomukseen – Case Fiksu Ruoka Oy
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvon luominen ja viestiminen on yksi markkinoinnin tärkeimpiä ja keskeisimpiä tavoitteita. Hävikkiruokapalveluiden kontekstissa asiakasarvoa ei ole aikaisemmin tutkittu. Hävikkiruokapalvelut ovat yrityksiä, joiden ...
Jakamistalous kilpailuedun lähteenä
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Jakamistalous on kasvava liiketoiminnan muoto, joka perustuu joko resurssin jakamiseen, käyttöoikeuden myymiseen tai yhteiskuluttamiseen. Jakamistalous on yksi kiertotalouden tuomista kestävään kehitykseen tähtäävistä ...
Asiakkaan ja toimittajan käsitykset asiakkaan kokemasta arvosta B2B-kontekstissa – Case Mapon Finland Oy
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Globalisaation myötä lisääntynyt kilpailu pakottaa yrityksiä etsimään jatkuvasti uusia keinoja saada ja säilyttää kilpailuetua erottautumalla kilpailijoistaan. Erottautumisen tarve on herättänyt yritysten johtotasolla ...
Asiakasarvon luominen tekoälyn avulla vähittäiskaupan alalla
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvon välittämisen haasteet kiertotaloudessa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä kandidaatintyössä tutkitaan asiakasarvon välittämistä kiertotalouden kontekstissa. Työn perustana toimii tutkimuskysymys ”Mitä haasteita kiertotalouden asiakasarvon välittämisessä on tällä hetkellä ja millä keinoilla ...
Tieto ei aina lisää tuskaa: Läpinäkyvyyden ja asiakasarvon suhde vaatealan yrityksissä
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Vaateteollisuuden eettiset ongelmat ovat johtaneet siihen, että kuluttajien luottamus alan yrityksiä kohtaan on laskenut. Tietoisuus alan vaarallisista tehdastyöoloista sekä ympäristövaikutuksista on saanut kuluttajat ...