"netnografia" - Selaus asiasanan mukaan Kandidaatintutkielmat
Viitteet 1-3 / 3
-
Kuluttajien identiteetit ja vaatteiden sisältämät merkitykset: Marimekon vaatteet Instagramissa
(2020)
KandidaatintyöMielikuvien muodostaminen vaatteista on osa käymäämme vuorovaikutusta. Kuluttajat ovat käyttäneet vaatteita satojen vuosien ajan viestiäkseen esimerkiksi sosioekonomisesta luokastaan. Muodin ja vaatteiden kulutuksessa ... -
Monitasomarkkinoinnin kehystäminen: Netnografinen lähestymistapa
(2020)
KandidaatintyöElämme maailmassa, jossa kehystämme jatkuvasti mielipiteitämme erilaisten ulkoisten vaikutteiden kautta. Kulutamme sekä tarkastelemme myös yrityksiä ja tuotteita luomiemme kehysten läpi ja yritykset tietävät sen. ... -
Vaatteita ja verukkeita : Suomalaisten kuluttajien perustelut ultrapikamuodin ostamisen taustalla
(2024)
KandidaatintyöSuomalaiset eivät miellä itseään kulutuskeskeisiksi. Silti Suomessa kulutetaan joka vuosi aiempaa enemmän vaatteita. Selitys tälle voi löytyä yleistyneestä liiketoimintamallista, joka mahdollistaa jopa vain viikkoja kestävien ...