"Noppari, Elina" - Selaus tekijän mukaan Erillisteokset ja sarjajulkaisut

    • Media vallan verkoissa 

      Kunelius, Risto; Noppari, Elina; Reunanen, Esa
      Tiedotusopin laitos. Julkaisuja sarja : A 112 (Tampereen yliopisto, 2010)
      book
      2.korjattu painos 2010 Media vallan verkoissa -teos avaa päättäjien näkökulmaa mediavaltaan. Kirjassa kysytään, millä tavoin mediajulkisuus kietoutuu suomalaiseen vallankäyttöön, miten media vaikuttaa tehtäviin ratkaisuihin ...
    • Mobiilimuksut. Lasten ja nuorten mediaympäristön muutos, osa 3. 

      Noppari, Elina (Tampereen yliopisto, 2014)
      book
    • ´Mä oon nyt online!´ : Lasten mediaympäristö muutoksessa 

      Noppari, Elina; Uusitalo, Niina; Kupiainen, Reijo; Luostarinen, Heikki
      Tiedotusopin laitos. Julkaisuja sarja : A104/2008 (Tampereen yliopisto, 2008)
      book
      Internet, televisio, kännykät ja kirjat ovat tärkeä osa lapsen ja nuoren arkista elämää, viihtymistä ja tiedonhakua. Monien medioiden käyttö nivoutuu luontevasti sosiaaliseen elämään, yhdessäoloon, leikkeihin ja harrastuksiin. ...
    • Peruskartoitus digitaalisen median koulutuksesta ja tutkimuksesta Tampereen seudulla 

      Noppari, Elina (Tampereen yliopisto, Journalismin tutkimusyksikkö, 2005)
      report
    • Syylliseksi kirjoitettu. Ulvilan surman uutisointia paperilla ja verkossa 

      Noppari, Elina; Raittila, Pentti; Männikkö, Pirita (Tampereen yliopisto: COMET – Journalismin, viestinnän ja median tutkimuskeskus, 2015)
      book
      Julkaisu käsittelee Ulvilan murhatapauksen uutisointia kolmessa suomalaisessa sanomalehdessä. Tarkastelun kohteena on etenkin se, millaisilla ilmaisukeinoilla lehdet tuottivat vaikutelmia murhaepäilty Anneli Auerista ...
    • Twiiteryhmiä ja uutispäivittelyä - toimittajana sosiaalisessa mediassa 

      Vainikka, Eliisa; Noppari, Elina; Heinonen, Ari; Huhtamäki, Jukka (Tampereen yliopisto, 2013)
      book
      Tämä raportti perustuu tutkimushankkeeseen Toimittajien verkkoläsnäolo ja uskottavuus sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksessa avattiin erilaisia näkökulmia ammattitoimittajien toimintaan verkossa ja erityisesti sosiaalisessa ...