• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-10 / 16

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Creating Relational Customer Orientation 

Lamberg, Helena (Tampere University Press, 2008)
Väitöskirja
Kilpailun kovetessa teollisilla markkinoilla, vain harva yritys voi enää sanoa erottautuvansa kilpailijoistaan pelkästään teknologisten tuotteidensa avulla. Asiakkaiden liiketoiminnan syvällinen ymmärtämys ja asiakkaan ...
Linkki tiedostoon

Users of New Technology - A Discourse Analysis of a New Technology User 

Lampinen, Minttu (Tampere University Press, 2005)
Väitöskirja
Tutkimus esittää monipuolisen kuvan uuden teknologian käyttäjyydestä. Se tarkastelee käyttäjyyden käsitteen sisältöä ja pohtii erityisesti sitä, miten sosiaalinen erottautuminen tulee esiin uuden teknologian käytössä. ...
Linkki tiedostoon

Brand in the Eye of the Beholder, Case UPM Raflatac RFID 

SALMINEN, TIINA (2009)
Pro gradu -tutkielma
OSITTAIN SALAINEN GRADU 15.5.2012 SAAKKA This study discovers the global brand image of UPM Raflatac RFID in the minds of its important stakeholders. The purpose of the research is to describe and analyze what kind of ...
Linkki tiedostoon

Value co-creation in electronics manufacturing services. Case Elcoteq SE 

FORSBERG, JARKKO (2009)
Pro gradu -tutkielma
Linkki tiedostoon

CULTURAL REPERTOIRES AND THEIR USE BY NETWORK ACTORS: Case Reino & Aino phenomenon 

LEPPÄLÄ, ELINA (2010)
Pro gradu -tutkielma
The purpose of the study was to investigate and analyze the phenomenon of Reino & Aino by identifying network actors and their strategies of action for using the cultural repertoires related to the phenomenon. The thesis ...
Linkki tiedostoon

Partnership formation in the face of technological change. Case JoikuSpot for DNA customers 

VUORINEN, HELENA (2009)
Pro gradu -tutkielma
Linkki tiedostoon

Rebranded new image Case AGCO SISU POWER 

LEHTOVIITA, EMMI (2009)
Pro gradu -tutkielma
Linkki tiedostoon

BUILDING A RESPONSIBLE BRAND Case responsible liquor factory 

PENTTILÄ, KATRIINA (2010)
Pro gradu -tutkielma
GRADU ON OSITTAIN SALAINEN 20.8.2013 SAAKKA. The purpose of this research is to describe and analyse how responsible brands are built internally. The purpose is addressed by examining how responsible brands are built in ...
Linkki tiedostoon

Value-Based Competitive Advantage in the Finnish Welding Equipment Market 

MATTILA, MARJUKKA (2009)
Pro gradu -tutkielma
The competition in industrial markets in general has become intense and fierce. Supplier companies are increasingly facing difficulties in differentiating their market offerings in the minds of customers. New ways of ...
Linkki tiedostoon

Consumer adoption of mobile netbank : Innovation attributes and perceived barriers as adoption dimensions 

MASSINEN, LIISA (2007)
Pro gradu -tutkielma
TamPubissa tutkielman rajattu versio. The PDF is a limited version of the Master's thesis. Mobile netbank was developed approximately one year ago to facilitate the use of mobile banking services with browser based ...
  • 1
  • 2
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunta - Faculty of Economics and Administration (16)
Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Yrityksen taloustiede, markkinointi - Marketing (16)
Kieli
en (16)
JulkaisutyyppimasterThesis (11)doctoralThesis (5)AvainsanatAsiakaslähtöisyys (1)attraction (1)case study (1)change process (1)company online communities (1)consumer (1)consumer behavior (1)Customer orientation (1)Hedonic (1)Hedonistinen (1)heräteostaminen (1)impulsive buying (1)impulssiostaminen (1)Internet (1)Internet banking (1)Internet-pankkipalvelut (1)korkean teknologian asiantuntijayritys (1)kuluttaja (1)kulutuskäyttäytyminen (1)marketing (1)markkinointi (1)muutosprosessi (1)Näkemys (1)Perception (1)professional high-tech organization (1)relational customer orientation (1)relationship marketing (1)Segmentation (1)Segmentointi (1)social constructionism (1)... Katso lisääJulkaisuvuosi2010 (3)2009 (6)2008 (2)2007 (3)2005 (2)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja