• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-1 / 1

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Creating Relational Customer Orientation 

Lamberg, Helena (Tampere University Press, 2008)
Väitöskirja
Kilpailun kovetessa teollisilla markkinoilla, vain harva yritys voi enää sanoa erottautuvansa kilpailijoistaan pelkästään teknologisten tuotteidensa avulla. Asiakkaiden liiketoiminnan syvällinen ymmärtämys ja asiakkaan ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Kauppa- ja hallintotieteiden tiedekunta - Faculty of Economics and Administration (1)
Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Yrityksen taloustiede, markkinointi - Marketing (1)
Kielien (1)JulkaisutyyppidoctoralThesis (1)AvainsanatAsiakaslähtöisyys (1)change process (1)Customer orientation (1)
korkean teknologian asiantuntijayritys (1)
muutosprosessi (1)professional high-tech organization (1)relational customer orientation (1)suhdepainotteinen asiakaslähtöisyys (1)Julkaisuvuosi2008 (1)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja