Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sociability and Sense of Community among Users of Online Services
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Yhteisöllisyyden kokemuksia voi syntyä myös verkossa
Tutkimus tarkastelee yhteisöllisyyttä ja sen ilmenemistä verkkovälitteisessä vuorovaikutuksessa. Tulokset osoittavat, että yhteisöllisyyden kokemuksia ja yhteisöllistä ...
Sosiaalisen median yhdistäminen digitaaliseen portfolioon käyttömotivaation näkökulmasta
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mikä olisi pysyvän käyttömotivaation kannalta paras muoto sosiaalisen median yhdistämiseen prosessinomaiseen digitaaliseen portfolioon. Tämän perusteella pyrittiin muodostamaan ...
"Hullua olla käyttämättä" : korkeakoulukirjastojen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten korkeakoulukirjastot viestivät sosiaalisessa mediassa: mitä välineitä käytetään, miten niitä käytetään, ja kuinka vuorovaikutuksellista viestintä on. Tutkimuksen aineiston keräsin ...
Verkkotyökalujen ja sosiaalisen median hyödyntäminen lähidemokratiassa ja kunnallisessa päätöksenteossa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media ja verkkotyökalut ovat osa kansalaisten arkipäivää. Vuorovaikutteisuus leimaa myös julkisen sektorin tehtäviä ja organisaatiokulttuurissa sekä viestinnässä tapahtuneita muutoksia, joihin IT-teknologian ...
Syntyykö verkostoissa yhteisöllistä tietämystä? - Eri organisaatioissa ja maantieteellisesti eri paikoissa toimivien asiantuntijoiden verkostojen tiedonluomisesta, case-AVO
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassa tavoitteena on kuvata eri organisaatioissa toimivien maantieteellisesti erillään olevien asiantuntijayhteisöjen toimintaa ja siinä tapahtuvaa kehittämistä ja menetelmiä. Teoreettisena viitekehyksenä ...