Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakasarvon määrittäminen B2B-markkinnoilla
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvo on tunnistettu avaintekijäksi asiakkaiden päätöksenteossa. Vaikka asiakasarvo onkin erittäin tärkeä elementti markkinoilla, useat yritykset eivät allokoi sen määrittämiselle tar-peeksi resursseja, tai eivät ole ...
Asiakasarvon välittämisen haasteet kiertotaloudessa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä kandidaatintyössä tutkitaan asiakasarvon välittämistä kiertotalouden kontekstissa. Työn perustana toimii tutkimuskysymys ”Mitä haasteita kiertotalouden asiakasarvon välittämisessä on tällä hetkellä ja millä keinoilla ...
Asiakasarvon muodostuminen jakamistaloudessa
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Jakamistalous on ilmiö, joka on kehittynyt lähiverkostojen välisestä jakamisesta globaaliksi liiketoiminnaksi. Toiminnan menestymisen kannalta oleellista on tuottaa asiakasarvoa, joka on hyvin yksilöllinen ja subjektiivinen ...
Asiakasarvon määrittäminen ja luominen B2B-markkinoilla
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen B2B-markkinoilla
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
B2B-markkinoilla yritykset ja organisaatiot kauppaavat keskenään erilaisia tarjoamia, kuten tuotteita ja palveluita. B2B-markkinat ovat kilpailtu ympäristö, jossa toimijat joutuvat jatkuvasti miettimään, miten saavuttavat ...