Haku
Viitteet 1-10 / 12
Asiakasarvon määrittäminen B2B-markkinnoilla
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvo on tunnistettu avaintekijäksi asiakkaiden päätöksenteossa. Vaikka asiakasarvo onkin erittäin tärkeä elementti markkinoilla, useat yritykset eivät allokoi sen määrittämiselle tar-peeksi resursseja, tai eivät ole ...
Lämmitysratkaisun luoma asiakasarvo taloyhtiölle
(2019)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän työn tarkoituksena on selvittää kaukolämmöllä vuosikymmeniä lämminneiden asunto-osakeyhtiöiden osalta sitä, miksi taloyhtiöissä luovutaan kokonaan kaukolämmöstä ja siirrytään maalämpölämmitykseen tai päädytään ...
Asiakasarvon välittämisen haasteet kiertotaloudessa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä kandidaatintyössä tutkitaan asiakasarvon välittämistä kiertotalouden kontekstissa. Työn perustana toimii tutkimuskysymys ”Mitä haasteita kiertotalouden asiakasarvon välittämisessä on tällä hetkellä ja millä keinoilla ...
Asiakkaiden sähkövarastojen joustomahdollisuudet energiayhtiölle ja jouston asiakasarvolupaukset
(2019)
Diplomityö
Diplomityö
Energiantuotantorakenne muuttuu ja yhteiskunnassa eletään energiamurrosta, missä tuotanto siirtyy keskitetystä yhteistuotannosta kohti lämmön erillistuotantoa ja sähkön hajautettua tuotantoa uusiutuvilla energian ...
Asiakasarvon muodostuminen jakamistaloudessa
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Jakamistalous on ilmiö, joka on kehittynyt lähiverkostojen välisestä jakamisesta globaaliksi liiketoiminnaksi. Toiminnan menestymisen kannalta oleellista on tuottaa asiakasarvoa, joka on hyvin yksilöllinen ja subjektiivinen ...
Identifying the product development service needs of customers
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Asiakasarvon määrittäminen ja luominen B2B-markkinoilla
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tuotantolinjan simulointi osana asiakasarvon lisäämistä : Laitetoimittajan näkökulma
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Simuloinnilla on ollut merkittävä rooli eri tuotantojärjestelmien suunnittelun ja toiminnallisen suorituskyvyn arvioinnissa. Jokainen tuotantoprosessi pitää sisällänsä pullonkauloja ja niiden huomioiminen tuotannonsuunnittelussa ...
Asiakasarvon määrittäminen ja hyödyntäminen B2B-markkinoilla
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
B2B-markkinoilla yritykset ja organisaatiot kauppaavat keskenään erilaisia tarjoamia, kuten tuotteita ja palveluita. B2B-markkinat ovat kilpailtu ympäristö, jossa toimijat joutuvat jatkuvasti miettimään, miten saavuttavat ...
Asiakastarpeet digitalisoituvassa suunnittelupalveluliiketoiminnassa
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Suunnittelupalveluliiketoiminta on hyvin asiakaslähtöistä toimintaa. Tietointensiivisenä alana suunnittelupalveluyrityksen tulee kehittää henkilöstönsä osaamista pystyäkseen vastaamaan asiakastarpeisiin. Merkittäviä ...