• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-10 / 75

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Kasvatus teknologisessa maailmassa. Tutkimus teknologisoituvasta kasvatuksesta 

Kiilakoski, Tomi (Nuorisotutkimusseura/ Nuorisotutkimusverkosto, 2012)
Väitöskirja
Nuorisotutkimusverkoston tutkija Tomi Kiilakoski tutkii väitöskirjassaan kasvatusta teknologisessa maailmassa ja väittää, että kasvatus teknologisoituu, jos päämäärien sijaan puhutaan vain tehokkaista keinoista tuottaa ...
Linkki tiedostoon

Viisi vuotta viisaampi? - Tarinoita nuorten musiikinopettajien kehityspoluilta 

Airosmaa, Kati (Tampere University Press, 2012)
Väitöskirja
Stressiä? Väsymystä? Haistattelua? Millaista on nuoren opettajan arki? Muuttuuko arki kokemuksen karttuessa? KL, musiikinopettaja Kati Airosmaan tutkimus kuvaa opettajan työn alkuvuosia kolmen musiikinopettajan kokemina. ...
Linkki tiedostoon

The Pedagogy of Recognition. Dancing Identity and Mutuality 

Foster, Raisa (Tampere University Press, 2012)
Väitöskirja
Vastavuoroinen tunnustus on hyvinvoinnin perusta Maailmassa, joka jatkuvasti asettaa minulle paineita olla jotakin, mitä en ole, ei kai mikään tunnu niin hyvältä kuin hyväksynnän ja tunnustuksen saaminen juuri sellaisena ...
Linkki tiedostoon

School Leadership En-route to ‘Grand Leap‘: Case studies from Nepal and Finland 

Rajbhandari, Mani Man Singh (Tampere University Press, 2013)
Monografiaväitöskirja
School leadership en-route to a grand leap is defined as a cumulative progressive development process and an on-going process. This study discusses how a grand leap of a school was determined by the contextual settings of ...
Linkki tiedostoon

Lönnrotista Laureaan - Kotitalousalan ammattikasvatus vuosina 1890 - 2000 

Korkiakangas, Mailis (Tampere University Press, 2013)
Monografiaväitöskirja
Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa tulkintaa kotitalouden alan ammattikasvatuksen muotoutumisesta sekä tarkastella alan yhteyksiä suomalaisen yhteiskunnan ja elinkeinojen kehityksen kanssa. Tavoitteena on kuvata ja tulkita ...
Linkki tiedostoon

Hiljainen tieto ja työssä oppiminen. Edellytysten luominen hiljaisen tiedon hyödyntämiselle röntgenhoitajien työyhteisössä 

Kurtti, Juha (Tampere University Press, 2012)
Väitöskirja
Työyhteisöjen osaamisen kehittämiseksi on tärkeää pyrkiä löytämään keinoja työntekijöiden hiljaisen tiedon näkyväksi tekemiseen ja sen hyödyntämiseen. Tässä toiminnallisessa tutkimuksessa pyrittiin luomaan edellytyksiä ...
Linkki tiedostoon

MISSÄ TIIMIYRITTÄJYYS? Yrittäjyyden eetoksen ja yrittäjyyskasvatuksen filosofisten lähtökohtien kriittistä arviointia 

Suominen, Jouni (Tampere University Press, 2013)
Monografiaväitöskirja
”MISSÄ TIIMIYRITTÄJYYS – Yrittäjyyden eetoksen ja yrittäjyyskasvatuksen filosofisten lähtökohtien kriittistä arviointia” Tutkimuksessa tarkastellaan kriittisesti yrittäjyyden eetosta ja etenkin yritystalouden ...
Linkki tiedostoon

Kohdennettu tuki perusopetuksen alkuluokilla 

Eskelä-Haapanen, Sirpa (Tampere University Press, 2012)
Väitöskirja
Erityisopetuksen määrä on jatkanut tasaista nousuaan vuodesta 1995 lähtien. Myös erityisopetukseen siirrettyjen lasten lukumäärä on lisääntynyt Suomessa yli kymmenen viimeisen vuoden ajan, vaikka peruskoululaisten määrä ...
Linkki tiedostoon

Asiantuntijat käytäntölähtöisen kehittämistyön pyörteessä. Tapaustutkimus laboratorio- ja kuvantamistoiminnan seutuverkoston kehittämistyöstä 

Paasovaara, Seija (Tampere University Press, 2014)
Monografiaväitöskirja
Mikä kantaa asiantuntija- ja käytäntölähtöistä seutuverkoston kehittämistyötä? Miten omien alojensa asiantuntijat voitaisiin nykyistä paremmin osallistaa verkostomaisen yhteistoiminnan kehittämistyöhön ja miten synnyttää ...
Linkki tiedostoon

Opettajat ja koulutuspolitiikka. Opetusalan ammattijärjestö ja Demokraattiset koulutyöntekijät -yhdistys peruskoulukauden koulutuspolitiikassa 

Räisänen, Mirka (Tampere University Press, 2014)
Monografiaväitöskirja
Suomalaisten kansan- ja peruskoulunopettajien roolia yhteiskunnallisina ja poliittisina keskustelijoina on läpi ammattikunnan historian leimannut maltillisuuden, pidättyvyyden ja puolueettomuuden ihanne. Syitä neutraaliuden ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 8
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Kasvatustieteiden yksikkö - School of Education (75)
Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAikuiskasvatus - Adult Education (4)Kasvatustiede - Education (37)Kasvatustiede, ammattikasvatus - Education, Vocational Education (19)Kasvatustiede, opettajankoulutus - Education, Teacher Education (12)Puhetekniikka ja vokologia - Speech Technique and Vocology (2)Kielifi (58)en (16)Julkaisutyyppi
doctoralThesis (75)
Avainsanatvarhaiskasvatus (6)early childhood education (5)narratiivisuus (4)action research (3)ammatillinen kasvu (3)case study (3)curriculum (3)fenomenografia (3)jaettu johtajuus (3)kompetenssi (3)leadership (3)narrativity (3)opettajuus (3)opetussuunnitelma (3)phenomenography (3)professional growth (3)tapaustutkimus (3)toimintatutkimus (3)ammattikorkeakoulu (2)competence (2)distributed leadership (2)empowerment (2)identity (2)johtajuus (2)johtaminen (2)kielikasvatus (2)kokemuksellinen oppiminen (2)koulun muutos (2)laatu (2)literacy (2)... Katso lisääJulkaisuvuosi2016 (7)2015 (17)2014 (13)2013 (13)2012 (8)2011 (17)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja