Haku
Viitteet 1-10 / 20
LähiTapiolan Terveysvakuutuksen luoma asiakasarvo
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
LähiTapiolan vuosina 2017-2020 myymä Terveysvakuutus oli ainutlaatuinen henkilövakuutustuote Suomessa, sillä Terveysvakuutuksen luvattiin korvaavan sairauksien ja tapaturmien hoidosta vain tutkimuskulut eli diagnoosin ...
Ruoanvälityspalveluiden käyttäjien kokema asiakasarvo
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kotina hotelli ─ Asiakasarvon ulottuvuudet likvidissä asumismuodossa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Elämäntyylit ja kuluttajien tarpeet ovat muuttuneet esimerkiksi digitalisaation ja globalisaation myötä. Elämäntyylien muuttuminen indikoi sen muuttumista, mitä ihmiset arvostavat, ja näin ollen kuluttamiseen on muodostunut ...
Asiakasarvon vaikutus suositteluhalukkuuteen ja uudelleenostoaikomukseen – Case Fiksu Ruoka Oy
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Asiakasarvon luominen ja viestiminen on yksi markkinoinnin tärkeimpiä ja keskeisimpiä tavoitteita. Hävikkiruokapalveluiden kontekstissa asiakasarvoa ei ole aikaisemmin tutkittu. Hävikkiruokapalvelut ovat yrityksiä, joiden ...
Jakamistalous kilpailuedun lähteenä
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Jakamistalous on kasvava liiketoiminnan muoto, joka perustuu joko resurssin jakamiseen, käyttöoikeuden myymiseen tai yhteiskuluttamiseen. Jakamistalous on yksi kiertotalouden tuomista kestävään kehitykseen tähtäävistä ...
Asiakkaan ja toimittajan käsitykset asiakkaan kokemasta arvosta B2B-kontekstissa – Case Mapon Finland Oy
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Globalisaation myötä lisääntynyt kilpailu pakottaa yrityksiä etsimään jatkuvasti uusia keinoja saada ja säilyttää kilpailuetua erottautumalla kilpailijoistaan. Erottautumisen tarve on herättänyt yritysten johtotasolla ...
Asiakasarvon luominen tekoälyn avulla vähittäiskaupan alalla
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittäminen toimitilarakentamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli toteuttaa case -tutkimus rakennusalan kohdeyritykselle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittämistä toimitilarakentamisessa. Tavoitteena oli vastata neljään ...
Henkilöstöpääoman analytiikka asiakasarvon tuottamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö