Haku
Viitteet 1-8 / 8
Pettynyt asiakas sosiaalisessa mediassa - Tutkimus finanssiyhtiöiden Facebook-sivuista
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on mullistanut yritysten toimintaympäristön lyhyessä ajassa. Se on mahdollistanut verkossa tapahtuvan asiakkaiden keskinäisen kommunikoinnin sekä asiakkaan ja yrityksen välisen vuorovaikutuksen reaaliaikaisesti. ...
Poliitikot verkossa - Suomen kansanedustajien suhtautuminen sosiaaliseen mediaan
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus käsittelee kansanedustajien sosiaalisen median käyttöä ja heidän suhtautumistaan sosiaaliseen mediaan työvälineenä. Kansanedustajien työhön liittyy olennaisena osana yhteydenpito äänestäjien ja median kanssa ...
Organisaation maineriskit sosiaalisessa mediassa - Case Tekes
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Internetin mahdollistettua ajasta, maantieteellisestä sijainnista ja resursseista riippumattoman viestinnän on sidosryhmien rooli maineen rakentumisessa voimistunut entisestään. Tietoa on saatavilla enemmän kuin koskaan ...
Kuvallinen markkinointiviestintä sosiaalisessa mediassa : semioottinen analyysi
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut yrityksen ja asiakkaan välistä viestintää entistä vuorovaikutteisemmaksi. Mobiilipäätelaitteiden ja kamerapuhelinten kehittyminen on kasvattanut erityisesti sosiaalisen median kuvien ympärille ...
Vakuutusyhtiö ja asiakas arvon yhteisluojina sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisella medialla on ollut vaikutusta lähes kaikkeen liiketoimintaan viimeisten vuosien aikana. Se on mahdollistanut yrityksen läsnäolon asiakkaan arjessa uudella tavalla. Myös suomalaiset vakuutusyhtiöt ovat osallistuneet ...
Sosiaalinen media kunnan julkisuuskuvan hallinnassa - kuntajohtajan näkökulma
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median käytöstä on tullut monelle arkipäivää. Tutkimus käsittelee kuntajohtajien liittymistä sosiaaliseen mediaan ja toimimista siellä. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää miten kuntajohtajat yrittävät hallita ...
Puolueet sosiaalisessa mediassa
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä tutkimus käsittelee suomalaisten eduskuntapuolueiden sosiaalisen median käyttöä. Mielenkiinnon kohteena tutkimuksessa oli erityisesti se, miten puolueet ovat ottaneet sosiaalisen median osaksi viestintäänsä. Tutkimuksessa ...
Sosiaalinen media ja organisaation maine - case Rikosseuraamuslaitos
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on lisätä ymmärrystä maineen käsitteestä, sen ulkoiselle viestinnälle aiheuttamista haasteista sekä sosiaalisesta mediasta julkisen hallinnon organisaation näkökulmasta. Maine on organisaatioille ...