Haku
Viitteet 1-10 / 76
Ohjelmistorobotiikka ja työn muutos : Palkanlaskijoiden käsityksiä tulevaisuuden työstä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittiin palkanlaskijoiden käsityksiä ohjelmistorobotiikkaan liittyvästä työn muutoksesta palkanlaskennan työssä eräässä palkkapalveluita tarjoavassa organisaatiossa. Tutkimuskysymykset ...
Tunnetavoitteet yleisurheiluohjauksessa : Yleisurheiluohjaajien käsityksiä ohjauksen tunnetavoitteista
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää yleisurheiluohjaajien käsityksiä ohjauksen tunnetavoitteista ja heidän kokemuksiaan käymästään yleisurheiluohjaajakoulutuksesta. Yleisurheiluohjauksen tavoitteet koostuvat asiatavoitteesta ...
Opettajien käsityksiä mielikuvituksen tukemisesta esiopetuksen pedagogiikassa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää esikoulussa toimivien opettajien käsityksiä mielikuvituksen tukemisesta esiopetuksen pedagogiikassa. Tutkimus keskittyy mielikuvituksen tukemiseen erityisesti opetustilanteiden ...
Työstä kieltäytyjä vai vapaaehtoisesti työtön? : Laadullinen tutkimus työstä kieltäytymisen käsityksistä Suomi24-aineistossa
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Vahvan palkkatyöyhteiskunnan normissa työstä kieltäytymisen ilmiö herättää usein poliittisesti ja tunteellisesti latautunutta keskustelua oikeasta ja väärästä. Työn roolia yksilöä määrittävänä tekijänä kritisoidaan yhä ...
Perehdytystavoitteiden onnistuminen myyntiorganisaatiossa työntekijöiden kokemana
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän fenomenografisen tapaustutkimuksen päätehtävänä on selvittää, miten haastateltavien perehdytyskokemukset vastaavat kohdeyrityksen asettamiin tavoitteisiin. Tutkimuksen tavoitteena on löytää tietoa siitä, miten hyvin ...
Nettikäyttäjien käsitykset asiakastiedon keruusta ja sen hyödyntämisestä markkinoinnissa : Fenomenografinen tutkimus
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitaalista markkinointia käyttävät monet yritykset. Asiakastiedon keruu ja sen hyödyntäminen markkinointiin on digitaalisen markkinoinnin keskiössä. Aiempi tutkimus on osoittanut erilaisia haasteita kuluttajien suhtautumisessa ...
Etätyön työtyytyväisyyden osa-alueiden käsityksiä
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä etätyössä ilmenee työtyytyväisyyden osa-alueista. Tutkimuksessa syvennyttiin käsittelemään työtyytyväisyyden osa-alueista tarkemmin autonomian, uramenestyksen, ...
Kokemusosaaminen sote-uudistuksessa: fenomenografinen analyysi sosiaalipalvelujen johtavien henkilöiden käsityksistä
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen tutkimuksessani, millaisena kokemusosaaminen näyttäytyy yhteiskunnallisessa rakennemuutoksessa kahden kunnan sosiaalipalvelujen johtavien henkilöiden kuvaamana. Tutkimuksen tavoitteena on lisätä ymmärrystä ...
Ylirajainen tila sosiokulttuurisen oppimisen ympäristönä: Fenomenografia venäjänkielisten nuorten elämästä rajan läheisyydessä
(2014)
Lisensiaatintyö
Lisensiaatintyö
Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää venäjänkielisten nuorten käsityksiä elämästä ylirajaisessa tilassa. Ylirajaisuutta tarkasteltiin mikrotasolla eli tutkittiin nuorten ei-institutionaalisia suhteita ja toimintaa. ...