Haku
Viitteet 1-6 / 6
Value-Based Competitive Advantage in the Finnish Welding Equipment Market
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The competition in industrial markets in general has become intense and fierce. Supplier companies are increasingly facing difficulties in differentiating their market offerings in the minds of customers. New ways of ...
Value co-creation in electronics manufacturing services. Case Elcoteq SE
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Rebranded new image Case AGCO SISU POWER
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Partnership formation in the face of technological change. Case JoikuSpot for DNA customers
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Consumer Online Impulsive Buying: Elements and Typology
(Tampere University Press, 2009)
Väitöskirja
Väitöskirja
Impulssi- eli heräteostot ovat olennainen osa nykyajan kulutusyhteiskuntaa, jossa kuluttajat viettävät yhä enemmän vapaa-aikaansa erilaisissa ostoympäristöissä. Viime vuosien merkittävimpiä muutoksia kuluttajien arjessa ...
Brand in the Eye of the Beholder, Case UPM Raflatac RFID
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
This study discovers the global brand image of UPM Raflatac RFID in the minds of its important stakeholders. The purpose of the research is to describe and analyze what kind of strategic brand image UPM Raflatac RFID has ...