Haku
Viitteet 1-7 / 7
Osaaminen keskiössä - Ammattikorkeakoulun uusi paradigma
(Tampere University Press, 2016)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Ammattikorkeakoulut syntyivät 20 vuotta sitten tilanteessa, jolloin koulutusjärjestelmän epäkohtiin haluttiin kiinnittää enemmän huomiota. Tänään ammattikorkeakoulut käyvät läpi mittavaa rakenteellista kehitystyötä ja ...
What is the problem? The meaning of problem in problem-based learning context - Towards problem-aware students
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Ongelmia näyttää ilmaantuvan kaikkialle niin yhteiskunnalliseen, ammatilliseen kuin henkilökohtaiseen elämään, mutta kysymys on valmistaako koulutus meitä riittävän hyvin tunnistamaan ongelmia ja tarttumaan ongelmiin. Tämä ...
Experiential Learning in Tourism Education in the North Cyprus
(Tampere University Press, 2016)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Kokemusperäinen oppiminen matkailualan koulutuksessa Pohjois-Kyproksella
Pohjois-Kyproksen matkailuelinkeinolla on keskeinen rooli maan taloudessa. Matkailu- jamajoitusala tarvitsee paitsi koulutettuja ammattilaisia ...
Opettajan osallisuus strategiaprosessissa. Tapaustutkimus laatupalkitusta ala-asteen koulusta
(Tampere University Press, 2016)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Tämä fenomenografinen tapaustutkimus käsittelee erityisen laatupalkitun ala-asteen koulun opettajien kokemaa osallisuutta koulunsa strategiaprosessissa. Osallisuus nähdään strategisen toimijuuden edellytyksenä. Aihetta ...
Design Principles of an Authentic Online Professional Development Program for Multicultural Faculty
(Tampere University Press, 2016)
Artikkeliväitöskirja
Artikkeliväitöskirja
Autenttista ammatillista oppimista monikulttuurisille korkeakouluopettajille
Tutkimuksen tavoite oli muodostaa suunnitteluperiaatteet kokonaan verkossa toteutettavalle täydennyskoulutukselle, joka soveltuu monikulttuurisille ...
Avaimia huomiseen? Aikuisopettajien käsityksiä ilmiöstä opettajuus ja teknologia
(Tampere University Press, 2016)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Tutkimukseni tavoite oli tuottaa pieni pala tietoa aikuisopettajien todellisuudesta yhteiskunnan, koulutusorganisaation, opettajankoulutuksen, opettajayhteisöjen ja yksittäisen aikuisopettajan hyödynnettäväksi. Halusin ...
Language narratives from general upper secondary education for adults: An inquiring teacher’s journey of fostering foreign language identity in autonomy-oriented pedagogy
(Tampere University Press, 2016)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Kielitarinoita aikuislukiosta
Opiskelijan vieraan kielen identiteetin kehittyminen autonomiaa tukevassa kielenopetuksessa
Tämän väitöstutkimuksen tavoitteena oli tarkastella vieraan kielen opiskelijoiden kasvua autonomiaan ...