Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kohti uusia ulottuvuuksia. Kokemuksia kolmiulotteisista ja mobiileista oppimis- ja osallistumisympäristöistä
(Tampereen yliopisto, 2013)
- report
Miten kouluttaa ryhmänohjaustaitoja Second Life -virtuaalimaailmassa? Entä miten suomen kielen oppimisympäristön rakentaminen RealXtend-virtuaaliympäristöön sujui? Kiinnostivatko lisätyn todellisuuden koulutukset ja vetivätkö ...
Retki maailmojen rajoille. Avoimen lähdekoodin virtuaalimaailmoja vertailemassa
(Tampereen yliopisto, 2013)
- report
Ovatko virtuaalimaailmat muinaisjäännöksiä 90-luvulta vai onko niiden aika vasta
alkamassa? Vuonna 2003 julkaistu Second Life on kolmiulotteisista virtuaalimaailmoista edelleen tunnetuin, mutta ei suinkaan ainoa lajissaan. ...
Tuovi 11: Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa 2013-konferenssin tutkijatapaamisen artikkelit
(Tampereen yliopisto, 2013)
- report
Interaktiivinen tekniikka koulutuksessa (ITK )-konferenssi on jo vuosittainen suurtapahtuma, jonka tarina alkoi vuonna 1990. Osallistujia oli tänä vuonna yli 1700, jotka edustavat laajasti koulutussektoria opettajista ...
Parempi johdatus tietojenkäsittelytieteisiin
(Tampereen yliopisto, 2013)
- report
Laitteiden ja ohjelmistojen käyttö suomalaisissa kouluissa vuonna 2012
(Tampereen yliopisto, 2013)
- report
Opetusteknologisen ekosysteemin kartoitin Opeka on ollut käytössä vuoden 2012 keväästä alkaen. Opeka-palvelu on työkalu opettajille, kouluille ja kunnille arvioida opetusteknologian käyttöä kätevästi. Opekan tieto on ...