Haku
Viitteet 1-2 / 2
Kaupallisen television ja iltapäivälehtien avoliitto. Median markkinoituminen ja televisioituminen
(Vastapaino, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksessa analysoidaan sekä määrällisen sisällönerittelyn että laadullisten tapaustutkimusten avulla vuosien 1996-2001 Ilta-Sanomia ja Iltalehtiä. Määrällisessä analyysissa selvitetään, kuinka paljon ja minkälaista ...
Niinkö on jos siltä näyttää? - Kuva ja mielikuva Suomen valtaresursseina kansainvälisessä politiikassa
(Tampere University PressTutkijaliitto, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimus keskittyy poliittisen viestinnän ja erityisesti näyttämisen merkitykseen kansainvälisessä politiikassa. Valtiot muodostavat keskenään yhteisön, jossa ne arvioivat jatkuvasti toistensa toimintaa. Valtiot voivat ...