Haku
Viitteet 1-2 / 2
Kreolizovannye teksty v peĉatnoj reklame (avtomobil´naja reklama v ženskih žurnalah Rossii i Finljandii) / Multimodaaliset tekstit printtimainoksissa. Automainos Suomen ja Venäjän naistenaikakauslehdissä.
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mainonnassa, kuten markkinoinnissa yleensä, tavoitteena on saada kuluttaja kiinnostumaan mainostettavasta tuotteesta. Se, miten onnistuneesti tässä tehtävässä mainostaja onnistuu, riippuu mainoksen tehokkuudesta. Mainos ...
Анализ социокультурных ценностей и вкуса современных россиян при покупке жилья (на материале рекламного дискурса)
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa vertaillaan Venäjällä ja Suomessa myytävien asuntojen ja kiinteistöjen venäjänkielisiä myynti-ilmoituksia, jotka on suunnattu venäläisille ostajille. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia ...