Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kuntalaisten osallistaminen Instagram-kuvahaasteen avulla – Uudenlaiset osallistamiskeinot Valkeakosken eteläisen keskustan suunnitteluprosessissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asuin- ja elinympäristömme muuttuvat kaiken aikaa. Perinteisesti kaupunkisuunnitteluun on voinut osallistua kuulemistilaisuuksissa tai kirjallista palautetta antamalla. Maailma on kuitenkin muuttunut ja vain harvalukuinen ...
Consumer participation in brand revitalization on social media platforms
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Brand revitalization can be described as a process of bringing a defunct brand back to the market in full prosperity. Traditionally, it has been considered as a managerial strategy where the role of the consumers is passive. ...
Instagram Flow-festivaalin ulkoisena kontaktipisteenä
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksesta on tullut yritysten suosima kilpailukeino. Asiakaskokemuksen muodostuminen ei kuitenkaan rajoitu ainoastaan yrityksen ja asiakkaan väliseen vuorovaikutukseen. Sosiaalisen median aikakaudella asiakkaat ...
The deterioration of psychological ownership on social media
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
The world is becoming ever more digital and many objects have started to take an intangible form. In addition, in many contexts, ownership has been replaced with access. Even though these digital and access-based objects ...
Kuluttajien kostokäyttäytyminen : roolit sosiaalisen median kostojulkaisuissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhä useampi kuluttaja valittaa julkisesti sosiaalisessa mediassa epäonnistuneen palvelukokemuksen jälkeen – kostaakseen yritykselle. Sosiaalisen median kautta kuluttajat tavoittavat valitukselleen laajan yleisön, mikä ...