Haku
Viitteet 1-10 / 26
Avainasiakassuhteen kehittäminen tuoteryhmähallinnallisin keinoin Case: Saarioinen Oy
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Lääkemarkkinoinnin muutos 2000-luvun alun Suomessa
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakasuskollisuuteen vaikuttavat tekijät, case Sportia-Pekka
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kaupan merkkien brandipääoma
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
GRADU ON SALAINEN TOUKOKUULLE 2008 SAAKKA
Kuluttajan luottamusta lisäävät tekijät sähköisessä kaupankäynnissä
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakastiedon merkitys kunnallisorganisaation asiakkuudenhallinnassa Case: Tampereen kaupunki
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asiakkaan hylkäämien palvelusuoritusten luokittelu Case: Tietotekniikan ulkoistamispalveluita tarjoava yritys
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hakutermit:
CIT-tutkimus, palautteiden luokittelu, palvelun epäonnistuminen, tietotekniikan ulkoistamispalvelut, palvelun laatu
Tutkielman tavoitteena on rakentaa luokittelu asiakkaan hylkäämille palvelusuorituksille. ...
KILPAILUN ANALYSOINTI CASE: PIRKANMAAN OSUUSKAUPPA
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Agentin rooli sponsoroinnissa
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hakutermit:
markkinointi, sponsorointi, agentti
Tutkielman tavoitteena oli tutkia sponsorointimarkkinoille syntyneiden uusien sponsoriagenttiyritysten toimintamallia. Tutkimuksessa perehdyttiin sponsoriagenttiyrityksen ...