Haku
Viitteet 1-8 / 8
B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittäminen toimitilarakentamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli toteuttaa case -tutkimus rakennusalan kohdeyritykselle. Työn tavoitteena oli tutkia B2B-asiakkuuksien asiakasarvon kehittämistä toimitilarakentamisessa. Tavoitteena oli vastata neljään ...
Customer Value Communication in Indirect Distribution Channels
(2021)
Diplomityö
Diplomityö
Business customers’ purchase decisions are driven by their perceptions of value. However, the actual value of an offering is realized only when the offering is used by a customer. From a sales perspective, communicating ...
Henkilöstöpääoman analytiikka asiakasarvon tuottamisessa
(2022)
Diplomityö
Diplomityö
Teknologisen innovaation asiakasarvon määrittäminen kohdeyrityksessä
(2023)
Diplomityö
Diplomityö
Senioreiden asuminen : koetut hyödyt ja uhraukset
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Senioreiden määrä Suomessa tulee tulevina vuosina kasvamaan räjähdysmäisesti ja eteen tulee kysymys, miten heidät kaikki asutetaan? Tämän tutkimuksen tehtävänä oli eritellä ja tulkita, millaista asiakasarvoa itsenäisissä ...
Kenelle palveluita tuotetaan ja miksi? : käsityksiä asiakkuuksista ja arvontuotannosta kunnallisissa palveluissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmani aiheena ovat asiakkuudet ja arvontuotanto kunnallisissa palveluissa. Teemoja lähestytään tapaustutkimuksena Tampereen kaupungin toiminnassa. Tarkasteltaviksi palveluiksi on valittu varhaiskasvatus, ...
Maksuratkaisuilla erottautuminen B2B-verkkokaupassa: Palveluntarjoajan ja verkkokauppojen näkökulmat maksuratkaisujen asiakasarvoon
(2024)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Digitaalinen maksaminen on muovautunut merkittävästi viimeisen kolmen vuosikymmenen aikana, ja samalla maksuratkaisujen tarjoajat ovat mahdollistaneet ostajille erilaisia tapoja maksaa tuotteita ja palveluita verkkokaupassa. ...