Haku
Viitteet 1-9 / 9
Yritysasiakkaan arvoelementit autonvuokrausalalla Case: Europcar
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksessa analysoidaan asiakasarvon osatekijöitä arvoelementtien kautta. Konteksti on yritysmarkkinoilla autonvuokrauspalveluissa. Tavoitteena on arvoelementtien analysoinnissa ottaa huomioon myös eri osatekijöiden ...
Arvon yhteistuottaminen tietoa jakamalla pakkaussuunnitteluprosessissa
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielman tarkoitus on tutkia arvon yhteistuottamista tiedon jakamisen avulla pakkaus-teollisuuden arvoverkossa tapahtuvassa pakkaussuunnitteluprosessissa. Tutkimuksen lähestymistapa on kvalitatiivinen. Tämän tutkimuksen ...
Arvon yhteistuottaminen sosiaalisen median palveluissa ? miksi olla Neuvonantaja?
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Markkinoinnin tieteenalalla on esitetty teoria palvelukeskeisestä logiikasta, joka painottaa asiakkaan uudistunutta roolia. Asiakkaasta puhutaan termein arvon yhteisluoja ja -tuottaja. Niillä tähdennetään asiakkaan roolia ...
KRIITTISET PALVELUKOHTAAMISET URHEILULIIKKEISSÄ
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritysbrändin elementit teollisen muotoilun yrityksissä
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Suomalaista muotoilua arvostetaan maailmalla. Kyse ei ole pelkästä estetiikasta, sillä muotoilulla on myös taloudellista merkitystä. Teollisen muotoilun toimiala tasapainottelee taiteellisten arvojen ja kaupallisuuden ...
Markkinointistrategian sopeuttaminen Pietarin markkinoille. Case Linkosuon RuisNappi ja MiniVarras.
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Menestys ulkomaisilla markkinoilla riippuu pitkälti yrityksen kyvystä tyydyttää paikallisten asiakkaiden tarpeet kilpailijoita paremmin. Valitun kohdemarkkinan ominaisuudet asettavat omanlaisensa kehyksen käytettävälle ...
Asiakasarvo panimo- ja virvoitusjuoma-alan yritysasiakassuhteissa. Case: Olvi Oyj
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksessa analysoidaan asiakasarvon muodostumista panimo- ja virvoitusjuomatuotteiden kaupassa. Tutkimuksen kohdeyrityksenä on Suomen panimo- ja virvoitusjuomateollisuuden kolmanneksi suurin toimija Olvi Oyj. Asiakasarvon ...
Naisellisesti Kenossa - Case Veikkauksen Kenon herättämät brändiassosiaatiot
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Arvon yhteisluonti laboratorioalan asiantuntijapalveluissa. Case: Labtium Oy
(2009)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksessa analysoidaan mistä osatekijöistä asiakasarvo muodostuu, ja missä prosesseissa arvoa luodaan, kun tarkastelun kohteena on yksi laboratoriopalveluita ostava tutkimusorganisaatio sekä palveluita myyvä yritys. ...