Haku
Viitteet 1-10 / 10
Brändiassosiaatiot ja Kiilto Oy:n rakennustarvikepakkaukset niiden tuottajina
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus on kuvata ja analysoida brändiassosiaatioita ja Kiilto Oy:n rakennustarvikepakkauksia niiden tuottajina. Brändiassosiaatiot ovat mitä tahansa tekijöitä, joita kuluttajat yhdistävät mielessään brändiin. ...
Osuuspankin omistajajäsenten kokemat utilitaristiset ja hedonistiset hyödyt
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Utilitaristiset hyödyt ovat asiakassuhteen positiivisia seurauksia ja ne ovat luonteeltaan järkiperäisiä ja välineellisiä. Hedonistiset hyödyt puolestaan ovat emotionaalisia ja abstrakteja positiivisia seurauksia. Tutkimuksen ...
Suomalaisyritysten etabloitumisstrategiat Tyynenmeren Aasiaan
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida suomalaisyritysten Tyynenmeren Aasian etabloitumisstrategioita ja niihin liittyviä tekijöitä. Tyynenmeren Aasiasta on muodostunut EU:n jälkeen Suomen toiseksi tärkein ...
Valmistajan, keskusliikkeen ja vähittäismyymälän yhteistyö myynninedistämiskampanjoissa
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yritysten välisten yhteistyösuhteiden merkitys on kasvanut viime vuosina. Yhteistyösuhteita korostava ajattelu on levinnyt myös elintarviketeollisuuteen ja valmistajien sekä vähittäiskauppojen väliset yhteistyösuhteet ovat ...
Sisäinen markkinointi franchising-ketjussa. Case Arnolds Bakery & Coffeeshop
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida sisäistä markkinointia franchising-ketjussa. Tutkimusongelma jaettiin kolmeen osaongelmaan: 1) Miten Arnolds-ketju näkee sisäisen markkinoinnin? 2) Minkälaisia sisäisen ...
Terveydenhoidon kotitestien markkinointimahdollisuudet Internetissä. Case Via Diagnostics Oy
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida sitä, minkälaisia markkinointimahdollisuuksia Internet tarjoaa terveydenhoidon kotitesteille Suomen markkinoilla. Markkinointimahdollisuus määritellään yrityksen ...
Elintarviketeollisuuden arvoketju - priorisointia parivertailulla
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Arvoketjun arvon tuottaminen perustuu erilaisiin tekijöihin, kuten kustannustehokkuuteen, nopeuteen, joustavuuteen ja innovatiivisuuteen. Näiden tekijöiden painotukset voivat vaihdella arvoketjun strategiasta ja toimialan ...
Uskollinen kauppamies : Case Keltainen Pörssi
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida Keltainen Pörssi -lehden kestotilaajien asiakasuskollisuutta. Tutkimuksessa tarkastellaan aluksi asiakasuskollisuuskäsityksen kehittymistä markkinointitieteellisessä ...
SITOUTUMINEN NONPROFIT-ORGANISAATIOON Case Koulu- ja nuorisotyö Riku Rinne
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvata ja analysoida nonprofit-organisaation kannattajien sitoutumista. Tutkimus on tapaustutkimus, jossa tapausorganisaationa on voittoa tavoittelematon Koulu- ja nuorisotyö Riku Rinne. ...
Julkisen ja yksityisen sektorin yhteistyösuhteet - Palveluntuottajien kokemuksia yhteistyöstä Tampereen kaupungin kanssa
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
1990-luvulla käynnistynyt julkisen sektorin palvelurakenneuudistus on vain kiihtynyt siirryttäessä uudelle vuosituhannelle. Tähän ovat vaikuttaneet toimintaympäristössä tapahtuneet muutokset ja kasvava palveluiden kysyntä. ...