Haku
Viitteet 1-3 / 3
Organisaation maineriskit sosiaalisessa mediassa - Case Tekes
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Internetin mahdollistettua ajasta, maantieteellisestä sijainnista ja resursseista riippumattoman viestinnän on sidosryhmien rooli maineen rakentumisessa voimistunut entisestään. Tietoa on saatavilla enemmän kuin koskaan ...
Yrityksen maineriskit sosiaalisessa mediassa
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Maine on aina olemassa. Yrityksellä maine luetaan osaksi aineetonta pääomaa, sillä hyvällä maineella on monia positiivisia vaikutuksia yrityksen toiminnassa ja se nähdään yrityksen yhtenä tärkeimpänä voimavarana. Maine ...
Sosiaalinen media ja organisaation maine - case Rikosseuraamuslaitos
(2016)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on lisätä ymmärrystä maineen käsitteestä, sen ulkoiselle viestinnälle aiheuttamista haasteista sekä sosiaalisesta mediasta julkisen hallinnon organisaation näkökulmasta. Maine on organisaatioille ...