Haku
Viitteet 1-10 / 41
Julkaisun sisällön ja brändin vaikutus behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tutkimuksessa analysoidaan julkaisun sisältötyypin ja brändin vaikutusta behavioraaliseen asiakassitoutuneisuuteen Instagramissa teknologia-alan kontekstissa.
Kuntalaisten osallistaminen Instagram-kuvahaasteen avulla – Uudenlaiset osallistamiskeinot Valkeakosken eteläisen keskustan suunnitteluprosessissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Asuin- ja elinympäristömme muuttuvat kaiken aikaa. Perinteisesti kaupunkisuunnitteluun on voinut osallistua kuulemistilaisuuksissa tai kirjallista palautetta antamalla. Maailma on kuitenkin muuttunut ja vain harvalukuinen ...
Aitous ja huumori - yrityksen menestystekijät TikTokissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kriisiviestintä osana kaupungin kriisijohtamista : Tampereen kaupungin viranhaltijoiden ja viestintäasiantuntijan kokemuksia kriisiviestinnästä sosiaalisessa mediassa koronapandemian aikana
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Kriisiviestintä on keskeinen osa kriisinhallintaa. Sosiaalisen median merkitys kriisiviestinnän toteuttamisessa on korostunut yhä enemmän digitalisoituvassa maailmassa. Tässä tutkielmassa tarkastellaan kriisiviestintää ...
Kuntalaiskeskustelu sosiaalisessa mediassa : Valtuutettujen ja kuntalaisten kokemuksiin perustuva maisemakuva
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on ymmärtää sosiaalisen median kuntalaiskeskustelua valtuutettujen ja kuntalaisten näkökulmista. Käydyistä keskusteluista luotiin maisemakuvaa kysymällä: Miten valtuutetut ja kuntalaiset kokevat ...
Massamielenosoituksista aihetunnisteaktivismiin: Fridays For Future -ilmastoliikkeen kollektiivisen toiminnan kehykset Twitterissä
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan protestiliikkeiden kollektiivisen toiminnan kehysten rakentumista sosiaalisessa mediassa. Tutkielmassa selvitetään, miten ilmastoliike Fridays For Future kehystää ilmastolakkojaan ...
Kuka kaivaa pääministerin poliittisen haudan? Poliitikkojen ja toimittajien väliset suhteet viiden pääministerin aikana 1987–2010
(Tampere University, 2021)
Monografiaväitöskirja
Monografiaväitöskirja
Tutkimus tarkastelee poliitikkojen ja toimittajien välisiä suhteita, politiikan journalismin muutosta ja median roolia politiikan päätöksenteossa. Tämän tutkimuksen tutkimustehtävänä on selvittää, miten poliitikkojen ja ...
Tubettajat yhteiskunnallisina vaikuttajina: Sosiaalisen median vaikuttajien poliittiset ja yhteiskunnalliset sisällöt videopalvelu YouTubessa
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmassa tarkastellaan, millaisista poliittisista ja yhteiskunnallisista aiheista sosiaalisen median vaikuttajat puhuvat YouTubessa. Tarkoituksena on hahmottaa sitä, liittyvätkö teemat perinteiseksi miellettyyn ...
Markkinointistrategia sosiaalisessa mediassa : Erot ja yhtäläisyydet B2B- ja B2C-ympäristöissä
(2021)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Sosiaalista mediaa hyödynnetään markkinointitarkoituksissa useissa yrityksissä kustannustehokkuuden ja kattavuuden takia. Sosiaalisen median markkinointia ja sen tekniikoita onkin tutkittu jo pitkään, mutta vertaileva ...