Haku
Viitteet 1-10 / 12
"Jos ei meidän viestit mene läpi niin ei kukaan tiedä meidän olemassaoloa" Kansalaisjärjestöjen viestintä muuttuneessa mediassa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut sekä yksilöiden että perinteisen median toimintatapoja. Viestinnän digitalisoituminen tarjoaa helppoja ja huokeita julkaisukeinoja, joiden voi olettaa kiinnostavan pienin resurssein mutta ...
Mistä on nettideittaileva mies tehty? Maskuliinisen ideaaliminän rakentaminen Facebookin Sparkey-nettideittisovelluksessa
(2013)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen suomalaisen miehen myöhäismodernissa ilmeneviä maskuliinisuuksien identiteettejä sosiaalisessa mediassa. Erityisesti pohdin mediakulttuurin ja sosiaalisen median roolia miehen ihanneminuuden rakentamisessa.
...
Uuden ajan satiiria : pakinan jalanjäljillä - sisällönanalyysi suomalaisesta Twitter-parodiasta
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteisöpalvelu Twitteristä on 2010-luvulla tullut Suomessa näkyvä ja tunteita herättävä sosiaalisen median osa, vaikka se ei käyttäjämäärissä esimerkiksi kilpailijansa Facebookin lukuihin ylläkään. Poliitikot, julkkikset ...
Verkkokeskustelun merkitys maakuntalehdelle ja sen yleisölle, esimerkkinä Satakunnan Kansa
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkin pro gradu -tutkielmassani sitä, mikä on verkkokeskustelun merkitys maakuntalehden toimitukselle ja keskusteluun osallistuvalle yleisölle sekä sitä, minkälainen suhde verkkokeskustelulla on journalististen sisältöjen ...
Yleisöyden jäljillä
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani jäljitän yleisöyttä. Taustalla on oivallus, että sitä ei ehkä enää olekaan olemassa. Internetin lukuisat tekemisen mahdollisuudet ovat nimittäin saattaneet nielaista yleisöyden; onhan meistä ...
Sosiaalinen media viranomaisen kriisiviestinnän välineenä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu tutkielmassa tarkastelen sosiaalista mediaa viranomaisen ulkoisen kriisiviestinnän näkökulmasta. Pyrin selvittämään, millaisia uusia viestintäkäytäntöjä internet ja sosiaalinen media ovat mahdollistaneet, ...
"Lukija ei ole passiivinen alamainen" : kokemuksia naistenlehtien verkkoyhteisöjen merkityksestä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median käytön yleistyminen on vaikuttanut myös naistenlehtiin. Verkkoon halutaan panostaa yhä enemmän ja luoda siellä lukijoille uusia verkkopalveluja. Yksi näistä sosiaalisen median kanavista ovat bloggaamiseen ...
#vaalit2015 Live-tviittaaminen vaalikeskustelun aikana
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Televisioidut vaalikeskustelut ovat herättäneet keskustelua jo vuosikymmenten ajan. Nykyisin vaalikeskustelut ovat vaalikampanjoinnin keskeisimpiä tapahtumia, joita kommentoidaan perinteisen median lisäksi myös sosiaalisessa ...
"Pimeästä huoneesta on helpompi huudella". Yläkoululaisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli saada selville yläkouluikäisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä: miten, missä ja miksi verkossa kiusataan, mitä kiusaamisesta voi seurata ja miten siihen voi puuttua sekä miten se eroaa ...