Haku
Viitteet 1-3 / 3
Consumer participation in brand revitalization on social media platforms
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Brand revitalization can be described as a process of bringing a defunct brand back to the market in full prosperity. Traditionally, it has been considered as a managerial strategy where the role of the consumers is passive. ...
Kuluttajien kostokäyttäytyminen : roolit sosiaalisen median kostojulkaisuissa
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhä useampi kuluttaja valittaa julkisesti sosiaalisessa mediassa epäonnistuneen palvelukokemuksen jälkeen – kostaakseen yritykselle. Sosiaalisen median kautta kuluttajat tavoittavat valitukselleen laajan yleisön, mikä ...
Fat shaming ja lihavuusdiskurssit sosiaalisessa mediassa : #fatshamingweek Twitterissä lokakuussa 2013
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani, miten lihavuutta tuotettiin Twitterin #fatshamingweek (FSW) -keskustelussa lokakuussa 2013. Fat shaming viittaa lihavien häpäisyyn tai heihin kohdistuvaan alentavaan puheeseen. Tässä ...