Haku
Viitteet 1-10 / 34
Urheilijoiden yhteistyökumppanuudet ja niistä viestiminen Instagramissa
(2020)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka urheilijoiden yhteistyökumppanuudet vaikuttavat urheilijoiden viestintään Instagramissa. Tutkimuksessa tarkastellaan niin sanottuja marginaalilajeja edustavien suomalaisten ...
Nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestintä
(2020)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitteriä pidetään Suomessa elitistisenä sosiaalisen median kanavana ja Twitter-viestintää on Suomessa tutkittu erityisesti politiikkaan liittyen. Aiempaa tutkimusta nuorten ilmastoaktivistien Twitter-viestinnästä Suomessa ...
Suomalaisten yliopistojen rehtoreiden viestintä Twitterissä
(2021)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa monia mahdollisuuksia johtamiselle ja organisaatioille. Johtajien läsnäolo sosiaalisessa mediassa voidaan huomata etenkin Twitterissä, jonka yhteiskunnallisesti merkittävässä asemassa olevat ...
Viidessä vuodessa vähemmästä tuli enemmän : Tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisujen kehitys
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkimuksessa tutkitaan miten tapahtuman Helsinki International Horse Show Instagram-julkaisut ovat kehittyneet viidessä vuodessa. Instagramin kaltaisesta, kuvapohjaisesta sosiaalisen median alustasta on tehty viimeisen ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa: Suomalaisten lifestyle-vaikuttajien kaupalliset yhteistyöt Instagramissa
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkielmassa käsitellään vaikuttajamarkkinointia Instagramissa. Tutkimuskohteena ovat suomalaiset lifestyle-vaikuttajat ja heidän tekemät kaupalliset yhteistyöt Instagramissa. Sanalla vaikuttaja viitataan tässä ...
Katsoja, fani, vai ystävä? : Parasosiaalisten suhteiden muodostuminen suoratoistoalustoilla
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkielmassa käsittelen parasosiaalisia suhteita suoratoistoalustoilla. Tutkielma on toteutettu kuvailevana kirjallisuuskatsauksena, jonka aineistona on kahdeksan vuosina 2019–2021 julkaistua vertaisarvioitua tutkimusta, ...
Yritysten viestintä TikTokissa
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median sitoutuminen on aikaisemmissa tutkimuksissa yhdistetty yritysten kannattavuuden mittareihin, ja sen tavoittelu onkin siksi hyödyllistä. Ei ole kuitenkaan itsestään selvää, että asiakkaat olisivat ...
Sukupuolten tasa-arvoa edistämässä – järjestöjen ja yritysten viestinnän keinot
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
"Twitterin perusteella taisi Oatly sörkätä muurahaispesään #maitomyytit-kampanjallaan": Oatlyn Maitomyytit-kampanjan vastaanoton diskurssit Twitterissä
(2022)
Kandidaatintyö
Kandidaatintyö
Tässä tutkielmassa tarkastelen sitä, millaisia diskursseja on löydettävissä kaurapohjaisia elintarvikkeita valmistavan Oatlyn Maitomyytit-kampanjaan liittyvästä keskustelusta Twitterissä ja millaisia reaktioita kampanjan ...
"Hullua olla käyttämättä" : korkeakoulukirjastojen viestintä sosiaalisessa mediassa
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten korkeakoulukirjastot viestivät sosiaalisessa mediassa: mitä välineitä käytetään, miten niitä käytetään, ja kuinka vuorovaikutuksellista viestintä on. Tutkimuksen aineiston keräsin ...