Haku
Viitteet 1-3 / 3
Uuden ajan satiiria : pakinan jalanjäljillä - sisällönanalyysi suomalaisesta Twitter-parodiasta
(2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Yhteisöpalvelu Twitteristä on 2010-luvulla tullut Suomessa näkyvä ja tunteita herättävä sosiaalisen median osa, vaikka se ei käyttäjämäärissä esimerkiksi kilpailijansa Facebookin lukuihin ylläkään. Poliitikot, julkkikset ...
Henkilöbrändäys sosiaalisessa mediassa : teemahaastattelu sosiaalista mediaa kouluttaville
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani perehdyn henkilöbrändäykseen sosiaalisessa mediassa ja erityisesti siihen, miten yksityinen ja julkinen näkyvät henkilöbrändeissä sosiaalisessa mediassa. Lisäksi tutkielmassa käsitellään sitä, ...
Kansakunnan oma selfiekeppi? Poliittisen henkilöbrändin rakentuminen Twitterissä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Twitter julkisena palveluna mahdollistaa suoran viestinnän laajalle yleisölle. Poliittiselle henkilölle Twitter onkin hyvä väline vuorovaikutukseen kansalaisten kanssa, ja se edesauttaa oman brändin rakentamista. Twitterissä ...