• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-8 / 8

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Kuluttajien kostokäyttäytyminen : roolit sosiaalisen median kostojulkaisuissa 

Mäkelä, Rosa-Maria (2019)
Pro gradu -tutkielma
Yhä useampi kuluttaja valittaa julkisesti sosiaalisessa mediassa epäonnistuneen palvelukokemuksen jälkeen – kostaakseen yritykselle. Sosiaalisen median kautta kuluttajat tavoittavat valitukselleen laajan yleisön, mikä ...
Linkki tiedostoon

Asiantuntijan henkilöbrändi sosiaalisessa mediassa 

Reunanen, Jenni (2017)
Pro gradu -tutkielma
Asiantuntijoiden on osattava viestiä omasta osaamisestaan erottautuakseen kilpailuilla työmarkkinoilla. Samaan aikaan sosiaalinen media on mahdollistanut henkilöbrändin luomisen myös ihmisille, jotka eivät ole julkisuuden ...
Linkki tiedostoon

Työnantajakuvan muodostuminen sosiaalisessa mediassa 

Lähteenmäki, Nanne (2017)
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa tutkitaan työantajakuvan muodostumista sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tavoitteena on kuvailla ja analysoida, miten potentiaalisen työntekijän kokema työnantajakuva muodostuu sosiaalisessa mediassa. ...
Linkki tiedostoon

Vastuullisuustarinat ja yritysmaineen rakentaminen sosiaalisessa mediassa 

Ojanperä, Anni (2018)
Pro gradu -tutkielma
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia yritysmaineen rakentamista sosiaalisessa mediassa vastuullisuustarinoiden kautta. Taustalla on ilmiö, jonka mukaan kuluttajien väliset keskustelut sosiaalisessa mediassa voivat ...
Linkki tiedostoon

Consumer participation in brand revitalization on social media platforms 

Niemelä, Sarianne (2019)
Pro gradu -tutkielma
Brand revitalization can be described as a process of bringing a defunct brand back to the market in full prosperity. Traditionally, it has been considered as a managerial strategy where the role of the consumers is passive. ...
Linkki tiedostoon

Instagram Flow-festivaalin ulkoisena kontaktipisteenä 

Rinta-Koivula, Noora (2019)
Pro gradu -tutkielma
Asiakaskokemuksesta on tullut yritysten suosima kilpailukeino. Asiakaskokemuksen muodostuminen ei kuitenkaan rajoitu ainoastaan yrityksen ja asiakkaan väliseen vuorovaikutukseen. Sosiaalisen median aikakaudella asiakkaat ...
Linkki tiedostoon

The deterioration of psychological ownership on social media 

Horppu, Johanna (2019)
Pro gradu -tutkielma
The world is becoming ever more digital and many objects have started to take an intangible form. In addition, in many contexts, ownership has been replaced with access. Even though these digital and access-based objects ...
Linkki tiedostoon

Yrityksen maineriskit sosiaalisessa mediassa 

Roisko, Sanna (2018)
Pro gradu -tutkielma
Maine on aina olemassa. Yrityksellä maine luetaan osaksi aineetonta pääomaa, sillä hyvällä maineella on monia positiivisia vaikutuksia yrityksen toiminnassa ja se nähdään yrityksen yhtenä tärkeimpänä voimavarana. Maine ...
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (2019 -)Johtamisen ja talouden tiedekunta - Faculty of Management and Business (4)Tiedekunta (- 2018)Johtamiskorkeakoulu - Faculty of Management (4)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnat
Kauppatieteiden tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Business Studies (8)
Kielifi (6)en (2)JulkaisutyyppimasterThesis (8)Avainsanat
sosiaalinen media (8)
netnografia (2)social media (2)asiakaskokemus (1)asiantuntijablogi (1)brand revitalization (1)brändinelvytys (1)dispossession (1)elektroninen word-of-mouth (1)Flow-festivaali (1)henkilöbrändi (1)Instagram (1)julkinen online-valittaminen (1)käyttäjien tuottama sisältö (1)luopuminen (1)maine (1)maineenhallinta (1)maineriski (1)narratiivi (1)negatiivinen kuluttajakäyttäytyminen (1)netnography (1)psychological ownership (1)psykologinen omistajuus (1)riskienhallinta (1)roolit (1)tarina (1)työnantajabrändäys (1)työnantajahoukuttelevuus (1)työnantajakuva (1)ulkoinen kontaktipiste (1)... Katso lisääJulkaisuvuosi2019 (4)2018 (2)2017 (2)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja