• Suomeksi
    • In English
Trepo
  • Suomeksi
  • In English
  • Kirjaudu
Haku 
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
  •   Trepo etusivu
  • Trepo
  • Haku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Haku

Näytä tarkemmat rajauksetPiilota tarkemmat rajaukset

Rajaukset

Käytä rajauksia tarkentaaksesi hakua.

Viitteet 1-10 / 12

  • Lajitteluvaihtoehdot:
  • Relevanssi
  • Nimeke (Ö-A)
  • Nimeke (A-Ö)
  • Julkaisuaika (nouseva)
  • Julkaisuaika (laskeva)
  • Syöttöaika (nouseva)
  • Syöttöaika (laskeva)
  • Tuloksia per sivu:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Linkki tiedostoon

Mistä on nettideittaileva mies tehty? Maskuliinisen ideaaliminän rakentaminen Facebookin Sparkey-nettideittisovelluksessa 

Kuosa, Mari-Leena (2013)
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen suomalaisen miehen myöhäismodernissa ilmeneviä maskuliinisuuksien identiteettejä sosiaalisessa mediassa. Erityisesti pohdin mediakulttuurin ja sosiaalisen median roolia miehen ihanneminuuden rakentamisessa. ...
Linkki tiedostoon

Sosiaalinen media viranomaisen kriisiviestinnän välineenä 

Kokkonen, Lauri (2015)
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu tutkielmassa tarkastelen sosiaalista mediaa viranomaisen ulkoisen kriisiviestinnän näkökulmasta. Pyrin selvittämään, millaisia uusia viestintäkäytäntöjä internet ja sosiaalinen media ovat mahdollistaneet, ...
Linkki tiedostoon

Uuden ajan satiiria : pakinan jalanjäljillä - sisällönanalyysi suomalaisesta Twitter-parodiasta 

Hooli, Niku (2014)
Pro gradu -tutkielma
Yhteisöpalvelu Twitteristä on 2010-luvulla tullut Suomessa näkyvä ja tunteita herättävä sosiaalisen median osa, vaikka se ei käyttäjämäärissä esimerkiksi kilpailijansa Facebookin lukuihin ylläkään. Poliitikot, julkkikset ...
Linkki tiedostoon

Verkkokeskustelun merkitys maakuntalehdelle ja sen yleisölle, esimerkkinä Satakunnan Kansa 

Partanen, Inka (2014)
Pro gradu -tutkielma
Tutkin pro gradu -tutkielmassani sitä, mikä on verkkokeskustelun merkitys maakuntalehden toimitukselle ja keskusteluun osallistuvalle yleisölle sekä sitä, minkälainen suhde verkkokeskustelulla on journalististen sisältöjen ...
Linkki tiedostoon

Yleisöyden jäljillä 

Hirvonen, Hanna (2014)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani jäljitän yleisöyttä. Taustalla on oivallus, että sitä ei ehkä enää olekaan olemassa. Internetin lukuisat tekemisen mahdollisuudet ovat nimittäin saattaneet nielaista yleisöyden; onhan meistä ...
Linkki tiedostoon

"Sellainen laajentunut kokemusympäristö" : Festivaalikävijöiden sosiaalisen median käyttötottumukset osana tapahtumaa ja sen representaatioita Kuopiorock-festivaalilla kesällä 2014 

Kaplas, Anna-Kaisa (2016)
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen tutkielmassani sitä, miten sosiaalinen media ja mobiilit medialaitteet ovat osa festivaalia ja antavat sen kävijöille mahdollisuuden kuratoida tapahtumaympäristöä eteenpäin omille yleisöilleen. Tutkielma ...
Linkki tiedostoon

"Jos ei meidän viestit mene läpi niin ei kukaan tiedä meidän olemassaoloa" Kansalaisjärjestöjen viestintä muuttuneessa mediassa 

MÄKINEN, MARI (2013)
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media on muuttanut sekä yksilöiden että perinteisen median toimintatapoja. Viestinnän digitalisoituminen tarjoaa helppoja ja huokeita julkaisukeinoja, joiden voi olettaa kiinnostavan pienin resurssein mutta ...
Linkki tiedostoon

"Lukija ei ole passiivinen alamainen" : kokemuksia naistenlehtien verkkoyhteisöjen merkityksestä 

Kröger, Tanja (2015)
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median käytön yleistyminen on vaikuttanut myös naistenlehtiin. Verkkoon halutaan panostaa yhä enemmän ja luoda siellä lukijoille uusia verkkopalveluja. Yksi näistä sosiaalisen median kanavista ovat bloggaamiseen ...
Linkki tiedostoon

"Pimeästä huoneesta on helpompi huudella". Yläkoululaisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä 

Sarimaa, Susanna (2015)
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli saada selville yläkouluikäisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä: miten, missä ja miksi verkossa kiusataan, mitä kiusaamisesta voi seurata ja miten siihen voi puuttua sekä miten se eroaa ...
Linkki tiedostoon

Kansakunnan oma selfiekeppi? Poliittisen henkilöbrändin rakentuminen Twitterissä 

Haarala, Johanna; Rinta, Katariina (2015)
Pro gradu -tutkielma
Twitter julkisena palveluna mahdollistaa suoran viestinnän laajalle yleisölle. Poliittiselle henkilölle Twitter onkin hyvä väline vuorovaikutukseen kansalaisten kanssa, ja se edesauttaa oman brändin rakentamista. Twitterissä ...
  • 1
  • 2
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja
 

 

Selaa

TekijätNimekkeetTiedekunta (2019 -)Tiedekunta (- 2018)Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatAvainsanatJulkaisuajatKokoelmat

Omat tiedot

Kirjaudu sisäänRekisteröidy

Rajaa hakua

Tiedekunta (- 2018)
Viestinnän, median ja teatterin yksikkö - School of Communication, Media and Theatre (12)
Tutkinto-ohjelmat ja opintosuunnatJournalistiikan ja viestinnän tutkinto-ohjelma - Degree Programme in Journalism and Communication (2)Journalistiikan maisteriopinnot - Master's Programme in Journalism (1)Mediakulttuuri - Media Culture (1)Mediakulttuurin maisteriopinnot - Master's Programme in Media Culture (1)Puheviestinnän maisteriopinnot - Master's Programme in Speech Communication (1)Tiedotusoppi - Journalism and Mass Communication (6)Kielifi (12)JulkaisutyyppimasterThesis (12)Avainsanat
sosiaalinen media (12)
Twitter (3)laadullinen sisällönanalyysi (2)mediankäyttö (2)nuoret (2)poliittinen viestintä (2)viestintä (2)vuorovaikutus (2)aikakauslehti (1)Alexander Stubb (1)brändi (1)diskursiivinen realismi (1)Facebook (1)festivaali (1)henkilöbrändi (1)henkilökohtainen joukkoviestintä (1)huumori (1)identifikaatio (1)identiteetti (1)ihanneminä (1)Instagram (1)internet (1)internetkiusaaminen (1)ironia (1)kansalaisjärjestöt (1)komiikka (1)kontekstit (1)kriisiviestintä (1)kytkösmedia (1)live-tviittaaminen (1)... Katso lisääJulkaisuvuosi2016 (1)2015 (6)2014 (3)2013 (2)
Kalevantie 5
PL 617
33014 Tampereen yliopisto
oa[@]tuni.fi | Yhteydenotto | Tietosuoja