Haku
Viitteet 1-5 / 5
"Mitä enemmän mä tätä teen, sitä varmempi mä tästä oon": Positiivinen pedagogiikka englanninopettajien toteuttamana ja kokemana
(2022)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin positiivisen pedagogiikan käyttöä englannin opetuksessa. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, miten englanninopettajat määrittelevät positiivisen pedagogiikan, millä tavoin he ovat ...
Lukiolaisten kokema hyvinvointi ja opinto-ohjaukselliset tarpeet
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimukseni tarkoituksena oli tutkia lukiolaisten hyvinvoinnin kokemuksia ja opinto-ohjauksellisia tarpeita. E-lomakekyselynä toteutettuun määrälliseen tutkimukseeni osallistui 255 lukiolaista kolmesta Tampereen alueella ...
Positiivinen pedagogiikka alakoulussa : luonteenvahvuuksiin keskittyvän opetuksen ja Huomaa hyvä! -materiaalin käyttö opettajien kertomana
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin luonteenvahvuuksiin keskittyvän opetuksen ja sen toteuttamisen tueksi kehitellyn Huomaa hyvä! -materiaalin (Uusitalo-Malmivaara & Vuorinen 2016 & 2017) käyttöä alakoulussa. Tutkimuksessa ...
Voiko hyvinvointia opettaa? : lasten kokemuksia vahvuusopetuksesta ja sen tuottamista merkityksistä arjen toiminnassa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämän toimintatutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella oppilaiden luonteenvahvuuksien tiedostamista ja vahvuuksien käyttämisen kokemuksia vuorovaikutustilanteissa. Kohteena olivat erityisesti oppilaiden kokemukset ...
Opiskelijoiden subjektiivinen hyvinvointi koronapandemian aikana : Haastattelututkimus hyvinvoinnin ylläpitämisen keinoista ja merkittävimmiksi koetuista hyvinvoinnin tekijöistä
(2023)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastelen Tampereen yliopiston opiskelijoiden subjektiivista hyvinvointia pandemia-aikana. Opiskelijoiden hyvinvointia pandemia-aika on tutkittu pitkälti määrällisten menetelmien avulla, ja ...