Haku
Viitteet 1-6 / 6
Koulutuksen paikallisen arvioinnin kehittämisprosessi Oulun kaupungissa 1997 - 2001
(Tampere University Press, 2005)
Väitöskirja
Väitöskirja
Neljän kehittämisvuoden ajanjaksolle rajattu osallistava toimintatutkimus kuvaa opettajien ja hallinnon välisenä yhteistyönä toteutettua koulutuksen paikallisen arvioinnin kehittämisprosessia. Kaksivaiheisen kehittämisprosessin ...
Työssäoppimisen laadun käsite, itsearviointi ja kehittäminen sosiaali- ja terveysalan ammatillisessa peruskoulutuksessa
(Tampere University Press, 2006)
Väitöskirja
Väitöskirja
Ammatillisen koulutuksen opetussuunnitelmauudistus 1990-luvun lopulla lisäsi työssäoppimisen laajuutta kaikissa toisen asteen ammatillisissa perustutkinnoissa. Uudistuksen jälkeen työssäoppimisen laadun kehittäminen on ...
Evaluation of relationship quality in business relationships
(Tampere University Press, 2001)
Väitöskirja
Väitöskirja
Anne-Mari Järvelinin väitöskirja käsittelee suhteen laadun arviointiprosessia yritysten välisissä suhteissa. Väitöskirja liikkuu uudella tutkimusalueella keskittyen tarkastelemaan sitä, miten koko yritysten välisen suhteen ...
How are University Evaluations used?
(Tampere University Press, 2008)
Väitöskirja
Väitöskirja
Miten yliopistojen kokonaisarviointeja hyödynnetään? Kaikissa suomalaisissa yliopistoissa tehtiin kokonaisarviointi vuosina 1993 - 2000. Tutkimuksessani etsin vastausta kysymykseen, miten näitä arviointeja on yliopistoissa ...
Palvelun laadun arviointi moniportaisessa julkisessa organisaatiossa
(Tampere University Press, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Tutkimuksessa tarkastellaan palvelun laadun arviointia moniportaisessa julkisessa organisaatiossa. Laatutyöhön kuuluu keskeisenä osana laadun arviointi. Ongelmallista julkisten organisaatioiden tuottamien palvelujen ...
Lastensuojelun tuloksellisuuden arviointi organisaatiossa. Näkymätön tuloksellisuus näkyväksi
(Tampere University PressSuomen Kuntaliitto, 2007)
Väitöskirja
Väitöskirja
Väitöskirjatutkimuksen aiheena on lastensuojelun tuloksellisuuden arviointi organisaatiossa, jonka tulisi olla erityisesti selvillä työnsä vaikutuksista lasten ja perheiden elämään, mutta tietoa tarvitaan myös lastensuojelun ...