Haku
Viitteet 1-10 / 518
Kuin Liisa Ihmemaassa : Elämäkerrallinen tutkimus: Eräs suomalainen steinerkoulu oppimisympäristönä joidenkin entisten oppilaiden kokemana ja muistelemana
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkielmani tarkoituksena on ollut kartoittaa millaisena oppimisympäristönä entiset steinerkoululaiset opinahjonsa muistavat. Päämääränä on ollut tuoda esille steinerkoulu oppimisympäristönä juuri oppilaan näkökulmasta, ...
Velvoittaako työvoimakoulutus?
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten opiskelijat ohjautuvat työvoimapoliittiseen aikuiskoulutukseen, miten motivoituneita he ovat opiskelemaan sekä miten he arvioivat koulutuksen vastanneen omia odotuksiaan. Tutkimuksen ...
Yliopisto-opiskelijoiden opiskelumotivaatio ja sen edistäminen
(2007)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen lähtökohtana on, että yliopisto-opiskelijat ovat varsin heterogeenin joukko, joiden taustat, tavoitteet ja suhtautuminen opiskeluun vaihtelevat. Näin ollen voidaan myös olettaa, että opiskelijoiden opiskeluun ...
Projektista prosessiin? - Moniammatillisen tiimin jäsenten kokemusten arviointia
(1998)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Mikä meitä soitattaa ja laulattaa? Tavoitteet, motivaatio ja opiskelun sosiaaliset merkitykset Tampereen työväenopiston musiikkiryhmissä
(2005)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hakutermit:
Tampereen työväenopiston musiikkitoiminta, tavoitteet, motivaatio, sosiaaliset merkitykset
Tässä tutkielmassa kuvataan Tampereen työväenopiston musiikkiryhmien tyypillisiä piirteitä. Tiedon keruun menetelmänä ...
Oppisopimuskoulutuksella merkantti ja merkonomi tutkinnon suorittaneiden koulutustarve
(1997)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
In Search of Mobility in Learning (Oppimisen liikkuvuutta etsimässä)
(2004)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Hakutermit:
verkko-oppiminen, tutkiva oppiminen, matkaviestimet, oppimistyylit, oppimisprosessit, tulevaisuudentutkimus
The major goal of this thesis was to reach an understanding of what kind of learning can at best be ...