Haku
Viitteet 1-10 / 11
Pelkkää peeärrää? : lähdekäytännöt Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden urheilusivuilla
(2019)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielmassani tutkin kuuden päivän ajalta Helsingin Sanomien, Ilta-Sanomien ja Iltalehden urheilujutuissa käytettyjä lähteitä. Tutkielman tarkoitus oli tarjota journalismin lähdekäytäntöjä selvittäneeseen ...
Vuorovaikutus Helsingin pormestariehdokkaiden Twitter-keskusteluissa kuntavaaleissa 2017
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median keskeisimpänä piirteenä pidetään mahdollisuutta vuorovaikutukseen. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että poliitikot eivät useimmiten hyödynnä tätä ominaisuutta sosiaalisen median käytössään. Suomessa poliitikkojen ...
Henkilöbrändäys Twitterissä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Henkilöbrändäyksen merkitys korostuu enenevissä määrin niin työnhaussa, politiikassa kuin yritysmaailmassakin. Vahvan henkilöbrändin omaava löytää mieleisen työpaikan, luo sulavasti verkostoja ja menestyy urallaan paremmin ...
Sosiaalinen media asiakaspalvelukanavana aluehallintovirastossa : mahdollisuudet vuorovaikutteisuuden näkökulmasta
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Jokainen organisaatio haluaa palvella asiakkaitaan paremmin. Sosiaalisen median avulla asioinnista on mahdollista tehdä helpompaa, tehokkaampaa ja vuorovaikutteisempaa. Asiakkaille voidaan tarjota mahdollisuuksia asioida ...
Sosiaalisessa mediassa jaettu lapsuus : Lasten kokemuksia sharenting-ilmiöstä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee lasten suhtautumista vanhempien tekemään arkijakamiseen sosiaalisen median alustoilla, eritoten Facebookissa. Tutkimus keskittyy erityisesti valokuviin. Sharenting-ilmiön nimi juontuu ...
Finlaysonin tasa-arvokampanjan vastaanotto Facebookissa kuluttajien argumentoinnin näkökulmasta
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalinen media tarjoaa kuluttajille samoin kuin yrityksille mahdollisuuden vuorovaikutukseen. Yritykset eivät kuitenkaan näytä huomioivan tätä sosiaalisen median tarjoamaa mahdollisuutta vastuullisuusviestinnässään. ...
Iso vai Pikku Kakkonen? : monikanavaisuuden tavoitteet suhteessa julkisen palvelun tehtävään lastenohjelmassa Pikku Kakkonen
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tässä tutkielmassa tutkitaan sitä, miksi Pikku Kakkonen toimii monikanavaisesti, mitä kohderyhmiä Pikku Kakkonen eri kanavillaan tavoittelee ja miten julkisen palvelun tehtävä näyttäytyy Pikku Kakkosen monikanavaisessa ...
Merkitysten verkko : faniuden diskursseja pop-tähti Morrisseyta käsittelevän sivuston keskusteluissa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani pop-artisti Steven Morrisseyn faniyhteisön toimintaa tälle omistetulla fanisivustolla osoitteessa www.morrissey-solo.com. Pyrin selvittämään minkälaisia diskursseja sivuston ...
Digitaalinen vuorovaikutus kaupunkilaisten sitouttamisessa ja osallistamisessa : Facebookin kaupunkiryhmät ja muut digitaaliset alustat
(2018)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Kaupungit ympäri maailman kohtaavat arjessaan monenlaisia haasteista. Siinä missä syrjäiset paikat kärsivät asukaskadosta, kamppailevat suosituimmat paikat väenpaljouden aiheuttamista ongelmista, kuten saasteista ja ...
"Pimeästä huoneesta on helpompi huudella". Yläkoululaisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä
(2015)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tutkimuksen tarkoituksena oli saada selville yläkouluikäisten näkemyksiä kiusaamisesta internetissä: miten, missä ja miksi verkossa kiusataan, mitä kiusaamisesta voi seurata ja miten siihen voi puuttua sekä miten se eroaa ...