Haku
Viitteet 1-5 / 5
Vuorovaikutus Helsingin pormestariehdokkaiden Twitter-keskusteluissa kuntavaaleissa 2017
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Sosiaalisen median keskeisimpänä piirteenä pidetään mahdollisuutta vuorovaikutukseen. Kuitenkin vaikuttaa siltä, että poliitikot eivät useimmiten hyödynnä tätä ominaisuutta sosiaalisen median käytössään. Suomessa poliitikkojen ...
Henkilöbrändäys Twitterissä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Henkilöbrändäyksen merkitys korostuu enenevissä määrin niin työnhaussa, politiikassa kuin yritysmaailmassakin. Vahvan henkilöbrändin omaava löytää mieleisen työpaikan, luo sulavasti verkostoja ja menestyy urallaan paremmin ...
Sosiaalinen media asiakaspalvelukanavana aluehallintovirastossa : mahdollisuudet vuorovaikutteisuuden näkökulmasta
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Jokainen organisaatio haluaa palvella asiakkaitaan paremmin. Sosiaalisen median avulla asioinnista on mahdollista tehdä helpompaa, tehokkaampaa ja vuorovaikutteisempaa. Asiakkaille voidaan tarjota mahdollisuuksia asioida ...
Sosiaalisessa mediassa jaettu lapsuus : Lasten kokemuksia sharenting-ilmiöstä
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tämä pro gradu -tutkielma käsittelee lasten suhtautumista vanhempien tekemään arkijakamiseen sosiaalisen median alustoilla, eritoten Facebookissa. Tutkimus keskittyy erityisesti valokuviin. Sharenting-ilmiön nimi juontuu ...
Merkitysten verkko : faniuden diskursseja pop-tähti Morrisseyta käsittelevän sivuston keskusteluissa
(2017)
Pro gradu -tutkielma
Pro gradu -tutkielma
Tarkastelen pro gradu -tutkielmassani pop-artisti Steven Morrisseyn faniyhteisön toimintaa tälle omistetulla fanisivustolla osoitteessa www.morrissey-solo.com. Pyrin selvittämään minkälaisia diskursseja sivuston ...